Lykke til! Har fått rydda endel selv og vaska overetasjen![]()
Så bra!
Jeg har fått satt på en oppvaskmaskin, vasket plastikk og lagt bort litt klesvask. Mye mer som lå gjøres, men jeg ble sulten ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Har fått rydda endel selv og vaska overetasjen![]()
Går så fort med disse ungene. Yngste er bare 7,5 mnd men allerede begynt å gå langs møbler. For to uker siden kunne hun ikke engang stå![]()
Har du postet bilde enda?Tror kanskje den eldste jenta mi har potensiale til å like kjoler likevel. Når jeg har tatt på meg min hjemmesydde kjole nå for tredje dag på rad kommer hun løpende etter å vil ha på sin snurrekjole også![]()
Nyt detJeg skulle ha ryddet kjøkkenet eller trent, men jeg spiller wow istedet..... Ikke bra! Ungene er hos besteforeldrene sine en liten stund, og det er jo godt å kunne slappe av litt![]()
SkjønnerDet er ingen sol. Og snør på fjellet. Og er kaldt. Mao, man kan gå, men for kaldt å sitte. Å sitte ned og spise skive og drikke kakao og få sjokolade og seigmenn er en stor del av turen for ungene, og særlig hun som sitter i pulk
Så vi blir hjemme i stedet. Greia når man kjører en time hver vei er at man liksom må få matpause på fjellet.
Så vi blir hjemme
Lykke til med alt som skal gjøresJeg skal bare
- Spise frokost
- Rydde 3. etasje
- Rydde stuen jeg ikke fikk tid til i går kveld + støvsuge
- Sette lammet i ovnen
- Kutte opp grønnsaker
- Lage dessert??
Og selvfølgelig, ta meg av 3 barn
Takk det sammeEndelig april! Ha en flott søndag dere![]()
Går fort da jaGår så fort med disse ungene. Yngste er bare 7,5 mnd men allerede begynt å gå langs møbler. For to uker siden kunne hun ikke engang stå![]()
Nyt det
Herlig daTror kanskje den eldste jenta mi har potensiale til å like kjoler likevel. Når jeg har tatt på meg min hjemmesydde kjole nå for tredje dag på rad kommer hun løpende etter å vil ha på sin snurrekjole også![]()
Her blir det nok veimat i dag....Oksesteik i leigryte i ovnen. Den holder 7 grader i midten pr nå så den skal stå der en stund...
Sånn er det på kjøre-dager.Her blir det nok veimat i dag....
Jupp er detSånn er det på kjøre-dager.
God tur hjemPå vei hjem fra hytta![]()
Takk for detGod tur hjem
Ikke jeg heller. Hvorfor har vi egentlig en slik dag? Hva er poenget?Jeg orker ikke engasjere meg i denne dagen![]()