Skravletråd April

Må bare "lukke og slukke". Det pleier mannen å gjøre.
Rydde bort snop, slå av lys og sjekke at døra er låst.

Og... Ikke sørge for at hunden går ned og legger seg..... Det måtte vi før påske. Merker til tider at det er sånne småting jeg savner.

(og at hun spiste alt som falt ned fra gulvet. Vi må virkelig støvsuge ofte nå!!!)

Hvordan går det med ungene og savnet av hunden?
 
Hvordan går det med ungene og savnet av hunden?
Stort sett veldig bra. Det trigges jo av yngste som stadig spørr "hvor er Gabi?" og vi må svare "hun er død, hun finnes ikke mer, det er slutt på henne" hvorpå yngste da svarer "kommer aldri tilbake" og vi bekrefter at det stemmer.

Men det går lenger mellom hver gang hun spørr og ungene klarer seg ganske bra synes jeg
 
Det ble yoga på meg. Føler meg bedre etter det :)
Dessverre sprakk jeg og spiste godis etterpå :(
Men i morgen skal jeg ikke spise godis!
 
Stort sett veldig bra. Det trigges jo av yngste som stadig spørr "hvor er Gabi?" og vi må svare "hun er død, hun finnes ikke mer, det er slutt på henne" hvorpå yngste da svarer "kommer aldri tilbake" og vi bekrefter at det stemmer.

Men det går lenger mellom hver gang hun spørr og ungene klarer seg ganske bra synes jeg

Så bra <3
 
Stort sett veldig bra. Det trigges jo av yngste som stadig spørr "hvor er Gabi?" og vi må svare "hun er død, hun finnes ikke mer, det er slutt på henne" hvorpå yngste da svarer "kommer aldri tilbake" og vi bekrefter at det stemmer.

Men det går lenger mellom hver gang hun spørr og ungene klarer seg ganske bra synes jeg

:(
 
202 innlegg ifølge lista. Ikke verst. Hadde 67 på siste oppdatering. Så den er jeg fornøyd med. Sa kan jeg ta kveld :)
 
Det ble yoga på meg. Føler meg bedre etter det :)
Dessverre sprakk jeg og spiste godis etterpå :(
Men i morgen skal jeg ikke spise godis!
Jeg har sinnsykt lyst på godis jeg ;p iallefall nå
 
202 innlegg ifølge lista. Ikke verst. Hadde 67 på siste oppdatering. Så den er jeg fornøyd med. Sa kan jeg ta kveld :)
Flink du er
Har 101 etter listen, 103 i nå tid, er ganske fornøyd selv :)
 
Back
Topp