Ikke i bruk
Forumet er livet
Alltid like gøy når mannfolka blir fortalt om ting på forumetSatt og lo, og mannen lurte hva det var.
Fortalte han om tråden, gikk 3 sider tilbake og begynte å lese...
Hils han fra meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid like gøy når mannfolka blir fortalt om ting på forumetSatt og lo, og mannen lurte hva det var.
Helt herlig27 sider første dagen må være bra start i denne tråden
Du er fornøyd med det?Helt herlig![]()
Absolutt. Og når praten går fort og lettEnig med deg! Veldig koselig å bare skravle litt i dagBefriende
![]()
Syntes det var moro å være med dere å skravleDu er fornøyd med det?
Må ble jeg fristet til å gjøre det sammeSatt og lo, og mannen lurte hva det var.
Har merket det selv. Og jeg kommer nok med det sjæl ofte nokSjokolade dukker veldig ofte opp...
Ååja. Hadde godteri i påsken. Men etter jeg sydde kjolen som jeg passa ble jeg litt gira på å gå ned litt. Så jeg kunne sy den inn etterhvertså da kasta jeg alt
![]()
Det er sant.Kan ikke skravle når jeg jobber
Det er bra tall det27 sider første dagen må være bra start i denne tråden
Bare håper jeg klarer unngå å kjøpeGodt jobba!
Bedre start enn på lenge tror jeg .)27 sider første dagen må være bra start i denne tråden
Hehe. Dabber jo av nåMerker at praten har tatt seg opp ja, for nå sliter jeg med å følge med igjen ^^
Bare håper jeg klarer unngå å kjøpe
Håper det holder seg litt. Var dørge stille lenge i mars. Ble kjedelig :/Bedre start enn på lenge tror jeg .)
Åherrefred. Dette blir hardt!Hmmm. Jeg utfordrer deg til å ikke kjøpe/spise godis før fredag!
Hehe. Dabber jo av nåmange legger seg
jeg ligger i senga. Sagt god natt flere ganger. Men men. Er her enda
![]()
Han smiler og ber meg hilse tilbake, men tror nok ikke jeg får han til å komme inn selv om jeg fortalte han at vi har en mannlig moderator også...Alltid like gøy når mannfolka blir fortalt om ting på forumet![]()
Hils han fra meg![]()