Skravletråd April

Må bare "lukke og slukke". Det pleier mannen å gjøre.
Rydde bort snop, slå av lys og sjekke at døra er låst.

Og... Ikke sørge for at hunden går ned og legger seg..... Det måtte vi før påske. Merker til tider at det er sånne småting jeg savner.

(og at hun spiste alt som falt ned fra gulvet. Vi må virkelig støvsuge ofte nå!!!)
En lite runde før kvelden er nødvendig ja. Samme her. Men mannen legger seg sist og fryktelig dårlig på huske slike ting som alle lysene eller huske tven. Han sovner som regel av foran tven til yngste våkner og han går inn dit
 
Mener hun du tjener alt for lite?
Ikke dirrekte, men dersom man tar videreutdanning, og får mer ansvar så skal man også ha mer lønn.
Ut fra stillingskoden min så tjener jeg ikke lite, men dersom jeg sammenligner meg selv med personer i samme type stilling og ansvar, i bedrift med tilsvarende størrelse ligger jeg muligens litt lavt
 
Ikke dirrekte, men dersom man tar videreutdanning, og får mer ansvar så skal man også ha mer lønn.
Ut fra stillingskoden min så tjener jeg ikke lite, men dersom jeg sammenligner meg selv med personer i samme type stilling og ansvar, i bedrift med tilsvarende størrelse ligger jeg muligens litt lavt
Sånn set. Ja med mer ansvar fortjener man mer lønn. Og med utdanning som skiller deg positivt ut ift å gjøre en enda bedre jobb fortjener man mer lønn :)
 
Back
Topp