Skravletråd April

Den blir veldig stor er tynn buksestrikk lett å sy i vrangborden :)

Ja det er noe slik jeg tenker jeg og. Får se hvor mye garn jeg har igjen på slutten. Aner ikke hvor svigermor har fått tak i garnet, hun kom bare med et nøste til meg som ikke hadde lapp på eller noe.
 
Ja :( Skikkelig ekkelt å strikke med den, og siden garnet er ekkelt i seg selv så blir det heløe bare ekkelt :(
Virker ikke lovende .

Lue er ikke noe enormt prosjekt heldigvis
 
Ja det er noe slik jeg tenker jeg og. Får se hvor mye garn jeg har igjen på slutten. Aner ikke hvor svigermor har fått tak i garnet, hun kom bare med et nøste til meg som ikke hadde lapp på eller noe.

Du må ha lykke til med lua da :) den blir nok bra til slutt :)
 
Våken på natt med vilje .alarm på rett over midtnatt.

Booket meg og eldstemann time til å ordne pass 18.5 så slipper jeg ta ham fri fra skolen, sfo er også stengt så jeg måtte ha fri selv uansett om ikke mannen tok dem eller ha dem med på jobb

Jeg mener bhg er stengt 11, men åpen 18 så da får yngste være der. Mellomste må være med for jeg har ikke annen plass å gjøre av henne.
Bestilt oss europeiske helsekort også, det var en kollega som minnet meg på at jeg burde ordne.

Men. Så var det å sovne igjen da... Mannen kom og la seg mens jeg holdt på, og han sover.

Jeg. Er lys våken. Vil sove
 
Våken på natt med vilje .alarm på rett over midtnatt.

Booket meg og eldstemann time til å ordne pass 18.5 så slipper jeg ta ham fri fra skolen, sfo er også stengt så jeg måtte ha fri selv uansett om ikke mannen tok dem eller ha dem med på jobb

Jeg mener bhg er stengt 11, men åpen 18 så da får yngste være der. Mellomste må være med for jeg har ikke annen plass å gjøre av henne.
Bestilt oss europeiske helsekort også, det var en kollega som minnet meg på at jeg burde ordne.

Men. Så var det å sovne igjen da... Mannen kom og la seg mens jeg holdt på, og han sover.

Jeg. Er lys våken. Vil sove

Lys våken jeg også, og må opp om fem timer for å gå på jobb [emoji58][emoji31]
 
Jippi, da var BV oppe igjen :)
 
Hmmm.. flere som mangler listen over « deltatt med innlegg»? Får ikke den opp. Er helt lost [emoji33]
 
Hmmm.. flere som mangler listen over « deltatt med innlegg»? Får ikke den opp. Er helt lost [emoji33]
App eller nettleser? Hvilken app i så fall ? Og når du du den listen sist?

Jeg bruker den ikke.jeg bruker abbonerete tråder, og abb på alt jeg svarer på pr default
 
Android eller iPhone? Jeg har ikke brukt den noe særlig for den logger stadig av på Android.
Og nå får jeg ikke åpnet appen ser jeg så jeg får ikke sjekket.
 
Android eller iPhone? Jeg har ikke brukt den noe særlig for den logger stadig av på Android.
Og nå får jeg ikke åpnet appen ser jeg så jeg får ikke sjekket.

Jeg har nok iPhone :) Har ikke problem med at den logger ut (ikke så ofte i alle fall). Får bare lete opp igjen og subscribe [emoji5]
 
Rart hvor mange ganger jeg måtte sjekke om var oppe igjen i dag! Og så mange ganger jeg ble skuffet, gitt. Er vel på vei til å bli avhengig...
 
Har ryddet en del i dag, men det synes knapt.
Kjipt.
Vondt i en finger, har verk i den.
Vondt.
Fint vær i dag.
Supert.
Nå legger jeg Lillejenta, så får jeg slappe av litt. Og så må jeg rydde mer. For det trengs!
Trøtt jeg :)
 
Nå skal jeg ut på tur :) snakkes etterpå!
 
Back
Topp