Skravletråd April

Oi, her er Det noe jeg ikke har fått med meg?! Hva er skjedd?
Lang historie kort så har jeg gått i veldig lang tid med for høyt trykk i hjernen og har til slutt fått lagt inn en shunt fra hodet til buk for å avlaste [emoji4]
 
Åhh, godt å høre at det går fremover.

Har savnet deg og tenkt på deg
Hyggelig å høre [emoji173]️ Nå er jeg jo i all hovedsak i mål. Noen små humper i veien bare, men etter operasjon så takler man det greit. Veldig spent på tiden fremover og hvordan dette vil hjelpe meg [emoji4]
 
Lang historie kort så har jeg gått i veldig lang tid med for høyt trykk i hjernen og har til slutt fått lagt inn en shunt fra hodet til buk for å avlaste [emoji4]

Men så bra at det ble operasjon. Nå håper jeg at det hjelper deg.
 
Hei alle [emoji173]️ Vært dødt fra meg siste månedene. Er det bra med dere? Nå blir det litt mer mulig med forum fremover håper jeg. Savner å skravle. Ferdig operert [emoji106] Mobilisering og finjustering igjen nå. Alt har gått bra, med noen humper i veien. Litt rart å ha 2 hull i hodet, og en slange innvendig men skal nok bli venn med den og [emoji28] Nå ser jeg frem til vår, sommer og en deilig årstid! Med forhåpentligvis masse energi, og kanskje også muligheter for jobb igjen om ikke så lenge? Jeg håper det i allefall.
Hei[emoji171]
Så godt å høre at det har gått bra! Tenkt mye på deg. Håper virkelig du kan begynne å jobbe igjen snart, og at ting går riktig vei[emoji4]
 
Sitter med en delt følelse her....

Jeg er 40% frikjøpt til et prosjekt som innebærer en del reise.
De vil gjerne ha med 80% frikjøpt siden de ser de trenger min kompetanse mer enn det de har per i dag.
De har også halvveis lovet at siden jeg har 3 barn (en på småbarnsavdelingen, en i 1. klasse og en i 5.) så skal de prøve å legge mer at heldagsmøtene i nærheten av der jeg bor.

På den ene siden skal det bli deilig å få færre oppgaver utenom prosjektet siden jeg allerede per i dag jobber mer enn jeg skal med det, og timene strekker rett og slett ikke til per dags dato.
På den andre siden stoler jeg ikke helt på at de vil legge mer møter i nærheten av meg og vet ikke om jeg har lyst til å reise mer enn jeg allerede gjør...

Det skal ikke være lett..

Vel tror jeg skyver på den bekymringen til etter eksamen neste uke
 
Sitter med en delt følelse her....

Jeg er 40% frikjøpt til et prosjekt som innebærer en del reise.
De vil gjerne ha med 80% frikjøpt siden de ser de trenger min kompetanse mer enn det de har per i dag.
De har også halvveis lovet at siden jeg har 3 barn (en på småbarnsavdelingen, en i 1. klasse og en i 5.) så skal de prøve å legge mer at heldagsmøtene i nærheten av der jeg bor.

På den ene siden skal det bli deilig å få færre oppgaver utenom prosjektet siden jeg allerede per i dag jobber mer enn jeg skal med det, og timene strekker rett og slett ikke til per dags dato.
På den andre siden stoler jeg ikke helt på at de vil legge mer møter i nærheten av meg og vet ikke om jeg har lyst til å reise mer enn jeg allerede gjør...

Det skal ikke være lett..

Vel tror jeg skyver på den bekymringen til etter eksamen neste uke

Etter eksamen ja.

Nettopp det om møter nær deg tenker jeg su burde forsikre deg litt skriftlig om? I alle fall forpliktende på et vis. Du reiser mye
 
Etter eksamen ja.

Nettopp det om møter nær deg tenker jeg su burde forsikre deg litt skriftlig om? I alle fall forpliktende på et vis. Du reiser mye
Er ikke mer enn 1-2 reiset i forbindelse med prosjeketet i måneden.
Problemet den siste tiden er at vår er seminar-sesong kombinert med studie-samling (og privat tur til Island).
Forrige uke var det en dobbelt-tur
Etter dobbelt-turen neste uke har jeg ingen planlagte reiser får om et år :p
En del av det som skjer fremover MÅ skje i Oslo av praktiske grunner
 
Er ikke mer enn 1-2 reiset i forbindelse med prosjeketet i måneden.
Problemet den siste tiden er at vår er seminar-sesong kombinert med studie-samling (og privat tur til Island).
Forrige uke var det en dobbelt-tur
Etter dobbelt-turen neste uke har jeg ingen planlagte reiser får om et år :p
En del av det som skjer fremover MÅ skje i Oslo av praktiske grunner

Skjønner at mye kom samtidig nå.

Men, 1-2 i mnd på 40%, blir der mer av 80%, og hvordan blir der med dine vanlige oppgaver. Slipper du faktisk unna dem ? Og vil du det? Får du dem igjen senere ? Vil du det?

Etter eksamen. Da skal du tenke på det :)
 
Back
Topp