Skravletråd April

Jeg måtte kjøpe ny rundpinne til en lue jeg holder på med. Fant bare en type i den størrelsen. Det kjennes som om den er av gummi, skikkelig friksjon. Drittpinne!
 
Hei alle [emoji173]️ Vært dødt fra meg siste månedene. Er det bra med dere? Nå blir det litt mer mulig med forum fremover håper jeg. Savner å skravle. Ferdig operert [emoji106] Mobilisering og finjustering igjen nå. Alt har gått bra, med noen humper i veien. Litt rart å ha 2 hull i hodet, og en slange innvendig men skal nok bli venn med den og [emoji28] Nå ser jeg frem til vår, sommer og en deilig årstid! Med forhåpentligvis masse energi, og kanskje også muligheter for jobb igjen om ikke så lenge? Jeg håper det i allefall.

Åhh, godt å høre at det går fremover.

Har savnet deg og tenkt på deg
 
Jeg måtte kjøpe ny rundpinne til en lue jeg holder på med. Fant bare en type i den størrelsen. Det kjennes som om den er av gummi, skikkelig friksjon. Drittpinne!
Så dumt.
 
Jeg måtte kjøpe ny rundpinne til en lue jeg holder på med. Fant bare en type i den størrelsen. Det kjennes som om den er av gummi, skikkelig friksjon. Drittpinne!
Resultatet blir nok bra skal du se :)
 
Back
Topp