Skravletråd april

e6a2618fde50e9888b1d6c90db158871.jpg

Skulle ha vært kveldis ble mer gråt med blått i....:p

Ble nok fint![emoji1]

Ååh, det blir nok flott å få det ferdig[emoji1]
*misunnelig*
Ja, satser på det :) Drømmer om eit japansk kirsebærtre [emoji7]
Men trur mesteparten av feriebudsjettet går med til dette, for eg trur det er noko som me må få fagfolk til å gjere. Også er det nok søknadspliktig [emoji53] jaja, det må til!

Så skal hovedfargen være bomulls hvit uten gul ...?¿ skjønte meg ikke på den dama som blanda de fargene...... men men bare jeg for malt og plankene ikke råtner så for jeg være fornøyd...

Sikkert eggehvit da?[emoji4] beskyttelse av treverket er det viktigste ja[emoji2]

Hvit her også:( håper det smelter fort:)
Har smeltet på veiene. Men ser grusomt kaldt ut for den planlagte trilleturen. Fikk liksom ikke lyst.

Det er en 5-6 grader så snøen hadde aldri noen reel sjangse. Jeg er mer imponert over at det klarte å bli så hvitt. Kaldere i bakken

Men trille tur? Kle meg godt
Kaldt og vått.

Grave i hagen... Tja....

Ga opp[emoji23] fant jo ikke ut hvordan jeg kom tilbake til innlegget jeg hadde quotet....?[emoji849] måtte scrolle herfra til evigheten? Før var det noe som het vis original?
Der er ei lita pil ved siden nicket

[emoji444] Gooood morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen storesøster, god morgen lillebror. God morgen trær og blomster, god morgen..[emoji444]..ja,no kan eg ikkje resten av teksten men, god morgen iallefall! Viktig å gi inntrykk av at man er meir våken enn man egentlig er [emoji14]

Positivitet om morgenen liker vi[emoji1][emoji1]

Back
Topp