Kos dereHer er planen en tur til Tusenfryd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereHer er planen en tur til Tusenfryd![]()
Det er detSå deilig å være ferdig med det[emoji1]
Den synger vi på job hver dag[emoji444] Gooood morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen storesøster, god morgen lillebror. God morgen trær og blomster, god morgen..[emoji444]..ja,no kan eg ikkje resten av teksten men, god morgen iallefall! Viktig å gi inntrykk av at man er meir våken enn man egentlig er [emoji14]
Han hoster i ett settGod morgen Kengu. Kjedelig med lite søvn. Hvordan er formen til kb? Her har jeg sovet lenge, men trøtt allikevel.
Vet ikke i den bhg , min startet dervrett før han ble 4Begynte dere før? De fleste av barna hadde ikke vært her før, det hadde fort litt med saken å gjøre. Bursdag på den måten begynte de ikke mer før
Det skjønner jeg? Uke 12?Takker så mye!Vi storgleder oss allerede, telles ned til tidlig UL..
Synges tidvis ved vekking her i huset. Men for tiden modifisert.Den synger vi på job hver dag
God morgen lilleulvenGod morgen alle sammen![]()
NÅr det er helg har jeg dessverre ikke så mye tid til bvVi får vel klare 5000 innlegg her i dag da, eller? [emoji16]
Hvit her ogsåPlan for dagen.
Legge om dekk.
Renske et bed for ugress og gjøre klart til å få jord i.
![]()
Stakar [emoji173]Han hoster i ett sett
Stakk ut ein tur! Med 10 m måleband og notatblokk. Planlegger forstøtningsmur i hagen som skal støtte opp parkeringsområdet vårt, og som me ein gang skal bygge garasje på! Så måtte måle litt. Prosjekt "forvandle grushaug til grønn hage" er i gang [emoji14]
Jeg fryser så ekstremt. Er kald langt inn i margen... Hvor er sommern.
God kveld
Overlevde selskapet idag. Men tror jeg setter en stopp for 12 stk i bursdags selskap når de er så småhektisk
![]()
Det er urettferdig. Jeg er frysepinn.... Sol, men bare 8 grader foreløpig.Sommeren er utsatt![emoji33]
Rolig her. Så du klarer nok holde tempo på pc...
Hehe når er det det?