![]()
Skulle ha vært kveldis ble mer gråt med blått i....![]()
Ble nok fint![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Skulle ha vært kveldis ble mer gråt med blått i....![]()
Der klarte vi det4000
![]()
Ja, satser på detÅåh, det blir nok flott å få det ferdig[emoji1]
*misunnelig*
Så skal hovedfargen være bomulls hvit uten gul ...?¿ skjønte meg ikke på den dama som blanda de fargene...... men men bare jeg for malt og plankene ikke råtner så for jeg være fornøyd...
Nydelig vær for loppemarked idag[emoji1]Nei damer dere for kose dere i natt jeg søker ly i senga.... vurderer å dra på loppemarked i byen i morgen. Men har ikke bestemt meg må se an på vær og vind
Hei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag...![]()
God morgen
Lite søvn så jeg er trøtt
Har smeltet på veiene. Men ser grusomt kaldt ut for den planlagte trilleturen. Fikk liksom ikke lyst.Hvit her ogsåhåper det smelter fort
![]()
Der er ei lita pil ved siden nicketGa opp[emoji23] fant jo ikke ut hvordan jeg kom tilbake til innlegget jeg hadde quotet....?[emoji849] måtte scrolle herfra til evigheten? Før var det noe som het vis original?
Et par grader mer enn herDet er urettferdig. Jeg er frysepinn.... Sol, men bare 8 grader foreløpig.
Viktig med søvn jamå,jo sove litt også
Det ble helt stille her inne, så derfor logga jeg ut.men trengte vel søvnen og forsåvidt
![]()
Hørtes gøy ut. Kos dere![]()
På vei til Sverige [emoji5]
God dag var vel mer rette order nå jaGod dag![]()
Vi får vel klare 5000 innlegg her i dag da, eller? [emoji16]
Ja ganskeer på appen nå. Mye lettere
![]()
[emoji444] Gooood morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen storesøster, god morgen lillebror. God morgen trær og blomster, god morgen..[emoji444]..ja,no kan eg ikkje resten av teksten men, god morgen iallefall! Viktig å gi inntrykk av at man er meir våken enn man egentlig er [emoji14]