Så gøy endelig tok en del tid det der. I menneskeverdet hadde det blitt satt i gang for en del uker sidenNoen som husker at jeg har snakket om en sjiraff som skulle føde live på web, forvente sånn i februar? i dag sjer det! Live på YouTube![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy endelig tok en del tid det der. I menneskeverdet hadde det blitt satt i gang for en del uker sidenNoen som husker at jeg har snakket om en sjiraff som skulle føde live på web, forvente sånn i februar? i dag sjer det! Live på YouTube![]()
Da venter du IKKE med legevakten til i morgen vennen min.
Uff da, håper du blir frisk og rask i morgen.Da lå jeg her med beinet høyt og smerter[emoji849]
Spensthopp konkurranse med mann og barn er ikke lurt[emoji23]
Blir legevakt i morgen om det ikke roer seg... *klaskepanne*
Uff da, håper du blir frisk og rask i morgen.![]()
Daua om du gikk med den, eller daua dersom du så noen gå med den?Hahahahahatror jeg hadde daua. Men den var genial!!
Hva med samboeren din?Jo, må det[emoji13] har ikke noen som kan se til barna før i morgen...
Men jeg iser ned og ligger i sofaen[emoji4]
God ide og titte innom oftere[emoji173]️
Påska har vært super! Der da?[emoji1]
Tror ikke det blir i 4 d nei
Hadde gått med den med glede men hadde ennå kost meg med ansikts uttrykkene på de andre [emoji14]Daua om du gikk med den, eller daua dersom du så noen gå med den?
Tenk deg ei sliten kjæring i begynnelsen av 40-årene på et fult kjøpesenter med ei slik lue![]()
Jeg har alltid hatt ganske mye selvironi.Hadde gått med den med glede men hadde ennå kost meg med ansikts uttrykkene på de andre [emoji14]
Hadde nok fått meg en latter vuss jeg hadde sett deg også. Men sakt i fra at den var kul![]()
Helt nydeligSå fantastisk flott[emoji1]
Det hsr det ja4xD var veldig slitsomtmen gled deg til filmen
Blitt no påskeegg jakt idag da?![]()
Hva med samboeren din?
Ja jeg skal bli flinkere [emoji23][emoji2]
Påsken her har vært veldig avslappende. Har sikkelig bypåske [emoji2]
Hva med dere??
Hva med taxi?Han er jo her, men han må jo kjøre meg[emoji4]
Hva med taxi?
Da blir det køya her- natta![emoji4]
Takk for det[emoji6]Sov godt[emoji1]