Da står lasagnen i ovnen.
Hva skal dere ha til middag i dag da?
Vi hadde taco igår[emoji1] ingen fredag uten[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da står lasagnen i ovnen.
Hva skal dere ha til middag i dag da?
Vært på tur![]()
![]()
Helloo søta![]()
Jaa tenkte jeg skulle prøve komme meg inn her litt oftere
Har du hatt en fin påske så langt?
Da dro både farmor hunden og jentene....
TakkSå søt![emoji7]
MorningsGod morgen damer[emoji4] Hva skjer i dag?
Okei[emoji4] Hvilket sete går dere for?Mornings![]()
I dag skal me prøve nytt bilsete på barnas hus, lillebror er for stor til babysetet![]()
Skal prøve Britax Maxway, lille B satg veldig fint i det men rakk ikkje å prøve det fastmontert i bilen. Lurer også på Axkid Minikid, mange skryter av detOkei[emoji4] Hvilket sete går dere for?
Okei[emoji4] Jeg skal nytte meg av at påskeaften ikke er veldig rød, så jeg skal høyttykksspyle tunet og jobbe litt i hagen, tenkte jeg[emoji4]Skal prøve Britax Maxway, lille B satg veldig fint i det men rakk ikkje å prøve det fastmontert i bilen. Lurer også på Axkid Minikid, mange skryter av detBlir muligens eitt av kvart, me har 2 bilar. B er 70 cm no, så selane er lågare enn skuldra..
Kva skal du i dag?![]()
Tror ikke det blir i 4 d neiGled degskal dete se den i 4xD?
Så koselig at dere er på hyttavirker som at alle her hvor jeg bor er på hyttene sine
for det er ingen i gatene
![]()
Greit å vente med høgtrykksspylaren til den eine dagen som ikkje er raudOkei[emoji4] Jeg skal nytte meg av at påskeaften ikke er veldig rød, så jeg skal høyttykksspyle tunet og jobbe litt i hagen, tenkte jeg[emoji4]
Ja, det gjør vi også, men kjedelig å irritere naboene på seg i et byggfelt fordi man absolutt må bråke på røde dager[emoji6]Greit å vente med høgtrykksspylaren til den eine dagen som ikkje er raudmen anna, forholdsvis stille arbeid hadde eg glatt gjort utanom og
![]()
God morgen. Ja 6 dager i fullfart overalt. Nå er siste helga i påsken dedikert til søvnKoselig med besøk?[emoji2]
Trøtt og sliten etter en lang dag ute o solen
Kost oss masse, gått tur (på beina. Ikke ski, og med vogn) med innlagt det som var viktig for mellomste, matboks og kakao! En lekeplass fant vi også på vår vei og yngste klarte desverre å bli truffet av den store "fulgerede-huska" noe som medførte neseblod. Og snuppa nekter oss jo å tørke snørr og buser til vanlig. Så å få stoppet dette var ikke helt lett. Men det ordet seg og ingen stor skade på annet enn farens samvittighet, han rakk akkurat ikke tak i henne da han innså hvor hun var på vei og at de hadde fått fart på huska.
Deilig middag. Svineribbe. Og hyggelig selskap. (vi og min bror med familie besøkte mine foreldre på campingen) alt i alt en herlig dag. Bittelitt solbrent i ansiktet selv om vi smurte oss (men bare en gang) ikke rød bare litt "stiv i maska", lillemor muligens litt rød, vi får se i morgen
Men kjenner at det merkes med en dag med så mye frisk luft.
Har skikkelig angst for å få det, spydde i 9 mnd i begge graviditetene. Har nesten PTSD når det kjem til omgangssjuke..
Trudde det var nokonlunde trygt når det hadde gått 2 døgn, og mannen ikkje viste teikn til sjukdom, men nei.. I følgje svigermor er dette den verste omgangssjuka ho har hatt nokonsinne [emoji53]
God morgen. I dag blir det matlagning og slappe av om ikke treverket har tørket etter regndageneGod morgen damer[emoji4] Hva skjer i dag?
VerdenGod morgon verden! Eller, babyverdenforum![]()
Etter at jentene badet han for siste gang og han la seg 30 min forsent ...har vi ikke hørt en lyd...krysser fingrene
Heart stone
Lille mann fikk 1 års for litt over en mnd. Nå popper de her ut. Men bare på en side for en gang skyld. Til nå har alle tennene kommet parallelt med hverandre...
God morgen damer[emoji4] Hva skjer i dag?