Skravletråd april

Sitter og strikker og ser på "det regner kjøttboller" mens ungen bygger brio togbane foran TV'n.
Hva driver dere med?
Vi har

Tatt hestestellet
Barnestell et
Pakket sekkene og rydda rommene som jentene har brukt denne uka.

Så kom mammaene og pappa ene til jentene og vi lagde bål og grillet pølser og marshmallows..

Trøtt og sliten etter en lang dag ute o solen
Kost oss masse, gått tur (på beina. Ikke ski, og med vogn) med innlagt det som var viktig for mellomste, matboks og kakao! En lekeplass fant vi også på vår vei og yngste klarte desverre å bli truffet av den store "fulgerede-huska" noe som medførte neseblod. Og snuppa nekter oss jo å tørke snørr og buser til vanlig. Så å få stoppet dette var ikke helt lett. Men det ordet seg og ingen stor skade på annet enn farens samvittighet, han rakk akkurat ikke tak i henne da han innså hvor hun var på vei og at de hadde fått fart på huska.

Deilig middag. Svineribbe. Og hyggelig selskap. (vi og min bror med familie besøkte mine foreldre på campingen) alt i alt en herlig dag. Bittelitt solbrent i ansiktet selv om vi smurte oss (men bare en gang) ikke rød bare litt "stiv i maska", lillemor muligens litt rød, vi får se i morgen

Men kjenner at det merkes med en dag med så mye frisk luft.

Så kjipt![emoji20] omgangen er noe dritt!
Har skikkelig angst for å få det, spydde i 9 mnd i begge graviditetene. Har nesten PTSD når det kjem til omgangssjuke.. :(

Det gjorde vi for seks år siden. Dog var alle klar over faren. Eldstemann kastet opp 50 meter før vi kom hjem fra dåpen til søstra.... Dagen etter skulle vi reise sammen med mine foreldre hjem til dem. Men vi ble en ekstra dag dog ikke 48 timer. Alle fikk det i løpet av påska. En dag hver. Jeg og mannen, babyen og mine foreldre. Hipp hurra for ei påske...
Trudde det var nokonlunde trygt når det hadde gått 2 døgn, og mannen ikkje viste teikn til sjukdom, men nei.. I følgje svigermor er dette den verste omgangssjuka ho har hatt nokonsinne [emoji53]

Har skikkelig angst for å få det, spydde i 9 mnd i begge graviditetene. Har nesten PTSD når det kjem til omgangssjuke.. :(

Trudde det var nokonlunde trygt når det hadde gått 2 døgn, og mannen ikkje viste teikn til sjukdom, men nei.. I følgje svigermor er dette den verste omgangssjuka ho har hatt nokonsinne [emoji53]

Etter to dager skal smittefaren være liten (men kke helt borte), men derimot er det også 2-3 dagers inkubasjonstid, altså fra smitte til sykdomsutbrudd, så... Jeg holder pusten i minst 5 dager etter siste oppkast

God morgen jenter. Lang natt med 2 års kjekselene til guttungen..... de popper opp og lille mann blir grinete og vil ikke sove.

Jeksler (ikke kjeks ;) ) er noe herk. Men toårs allerede, han er tidlig ute den karen din :) Mi fikk liksom ettårs for en måneds tid siden...

Slike netter er slitsomme[emoji20] håper neste blir bedre!
Etter at jentene badet han for siste gang og han la seg 30 min forsent ...har vi ikke hørt en lyd...krysser fingrene
Hva er hs?[emoji4]
Heart stone
Jeksler (ikke kjeks ;) ) er noe herk. Men toårs allerede, han er tidlig ute den karen din :) Mi fikk liksom ettårs for en måneds tid siden...
Lille mann fikk 1 års for litt over en mnd. Nå popper de her ut. Men bare på en side for en gang skyld. Til nå har alle tennene kommet parallelt med hverandre...

Natta alle sammen[emoji4]

Back
Topp