Skravletråd april

NAM!!!!!!!
a064a6a01a6bd893eece8dada6e65987.jpg

Musemor fornekter seg ikke![emoji1]

Hmm.. Strikk tråden mellom 2 masker vridd? Eller strikk 2 ganger i samme maske? :)
Strikker glattstrikk også står det øk 2 m. Men skal treffe søstra mi i dag. Så da skal hu også vise meg [emoji23] Jeg føler meg så dum også. Men jeg lærer jo ikke av å ikke feile litt vel [emoji23][emoji87]

Takk for tips :D Den videoen så jo veldig kjekk og lett ut. *lagre* [emoji56]
Google 2 masker i 1 og gjør det to masker på rad.
Gir samme antall masker og ingen hull.
http://www.garnstudio.com/video.php?id=8&lang=dk

Holder selv på foret til luen min, men har latt det ligge i kveld

Så. Eldste hadde omgangssjuka på lørdag. Fin i formen søndag og mandag. Reiser til svigers tirsdag siden ho har vore symptomfri i 48 timer. Onsdag har mannen fått det (han som ALDRI blir sjuk) og eldste har fått tilbakefall. Torsdag bra. Fredag, svigermor har fått det. Svigerfar, lille B og eg lever i frykt..
God påske altså! Har veldig dårlig samvittighet for at me har dratt med oss dette dritet heim til svigers :(

Så. Eldste hadde omgangssjuka på lørdag. Fin i formen søndag og mandag. Reiser til svigers tirsdag siden ho har vore symptomfri i 48 timer. Onsdag har mannen fått det (han som ALDRI blir sjuk) og eldste har fått tilbakefall. Torsdag bra. Fredag, svigermor har fått det. Svigerfar, lille B og eg lever i frykt..
God påske altså! Har veldig dårlig samvittighet for at me har dratt med oss dette dritet heim til svigers :(
Ånei :o Den er skikkelig drit! Men herlighet. Dere gjorde det jo ikke med vilje da [emoji169] Dere holdt jo 48 timers regelen så :) Masse god bedring! Og krysser fingre for dere slipper unna.

Syns det er ille når barn får det, men uff, de mannfolka er jo enda verre [emoji87]

Så kjipt![emoji20] omgangen er noe dritt!

Back
Topp