Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes veldig digg ut må bli neste helsekos
Kollapser på sofaen... nå skal det virkelig ta på å være gravid![]()
Da har jeg ryddet, støvsugd og vasket første og andre etasje![]()
Dere driver med i kveld da?
Jeg og ungene koser oss med film nå. Jeg ville se Rapunzel, men ble nedstemt... sur mamma her [emoji14]
Fremme på hytta
Barna har øekt ute en stund å.nå har vi akkurat spist mat
Jeg har endt opp i senga igjen![]()
God kveldGod kveld dere![]()
Det er detGodt å være framme[emoji4]
Fortsatt god bedring!
Taziki eller noe slikt het den. Svensk gresk film. NydeligMann og ungen kom hjem for ikke så lenge siden.
Har akkurat fått Lille U i seng og frøkna er på vei.
Når eldsten er i seng skal mannen og jeg spise en romantisk 3-retters meny her hjemme for å feire bryllupsdagen
Hvilken film ble det?
God kveld
Lenge siden sist
Men jeg skal få velge film i morgen da [emoji14]Haha, mamma må vike![emoji23] hva ser dere??
Her jobbes det med å få barna i seng[emoji38]
Hvordan syk er du? Masse god bedring!Fremme på hytta
Barna har øekt ute en stund å.nå har vi akkurat spist mat
Jeg har endt opp i senga igjen![]()
Å så pen! [emoji7][emoji7][emoji7] Elska fargen også [emoji169]Vart litt inspirert.. Så no har eg tømt garnbutikken for Drops Merino Extra Fine, og har satt i gang med romper til lillebror![]()
![]()
Rapunzel er gøy [emoji7]Dere driver med i kveld da?
Jeg og ungene koser oss med film nå. Jeg ville se Rapunzel, men ble nedstemt... sur mamma her [emoji14]
Hmm.. Strikk tråden mellom 2 masker vridd? Eller strikk 2 ganger i samme maske?Å så pen! [emoji7][emoji7][emoji7] Elska fargen også [emoji169]
Og her sitter jeg og har gitt opp armen for i dag liksom... Aner ikke hvordan øke 2 masker på rad uten at det ser ut som ett hull etterpå. Google videre gitt [emoji23][emoji23]
Google 2 masker i 1 og gjør det to masker på rad.Å så pen! [emoji7][emoji7][emoji7] Elska fargen også [emoji169]
Og her sitter jeg og har gitt opp armen for i dag liksom... Aner ikke hvordan øke 2 masker på rad uten at det ser ut som ett hull etterpå. Google videre gitt [emoji23][emoji23]