God kveld![]()
God morgen[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld![]()
God kveld dere![]()
NAM!!!!!!!
![]()
Men jeg skal få velge film i morgen da [emoji14]
Strikker glattstrikk også står det øk 2 m. Men skal treffe søstra mi i dag. Så da skal hu også vise meg [emoji23] Jeg føler meg så dum også. Men jeg lærer jo ikke av å ikke feile litt vel [emoji23][emoji87]Hmm.. Strikk tråden mellom 2 masker vridd? Eller strikk 2 ganger i samme maske?![]()
Google 2 masker i 1 og gjør det to masker på rad.
Gir samme antall masker og ingen hull.
http://www.garnstudio.com/video.php?id=8&lang=dk
Holder selv på foret til luen min, men har latt det ligge i kveld
ÅneiSå. Eldste hadde omgangssjuka på lørdag. Fin i formen søndag og mandag. Reiser til svigers tirsdag siden ho har vore symptomfri i 48 timer. Onsdag har mannen fått det (han som ALDRI blir sjuk) og eldste har fått tilbakefall. Torsdag bra. Fredag, svigermor har fått det. Svigerfar, lille B og eg lever i frykt..
God påske altså! Har veldig dårlig samvittighet for at me har dratt med oss dette dritet heim til svigers![]()
Hva så du?Halloo søtajaa long time no see.
Har du det fint? Vært på kino i kveld jeg![]()
Hatt omgangssykenHvordan syk er du? Masse god bedring!
Koser dere?God morgen[emoji1]
God morgenGod morgen![]()
Stille her i kveld![]()
Så. Eldste hadde omgangssjuka på lørdag. Fin i formen søndag og mandag. Reiser til svigers tirsdag siden ho har vore symptomfri i 48 timer. Onsdag har mannen fått det (han som ALDRI blir sjuk) og eldste har fått tilbakefall. Torsdag bra. Fredag, svigermor har fått det. Svigerfar, lille B og eg lever i frykt..
God påske altså! Har veldig dårlig samvittighet for at me har dratt med oss dette dritet heim til svigers![]()
God morgen![]()
Det kunne jeg drømme om. Men fikk kost med med hs på kvelden når både svigermor og barn lå og sov og gubben hadde gått for å se på fotball kampHåper du får god hvile i sofa[emoji2]
Det så veldig godt utNAM!!!!!!!
![]()
Vært stille her et par timer i går.Stille her i kveld![]()