Ja, for det meste [emoji1] Barnefri i dag, så prøver oss på kino. Blir bra.Hei[emoji1] helt greit her!
Bra med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, for det meste [emoji1] Barnefri i dag, så prøver oss på kino. Blir bra.Hei[emoji1] helt greit her!
Bra med dere?
Wow den var genial [emoji14]Ble ferdig med luen min i går kveld
![]()
Ja, ikke santWow den var genial [emoji14]
Hva er prosjektet?Så kjedelig, jeg har ikke de riktige pinnene til neste prosjekt![]()
Grønn gris-lue til eldste (grønn som i den grønnfargen grisene i Angery Birds)Hva er prosjektet?
Noen som husker at jeg har snakket om en sjiraff som skulle føde live på web, forvente sånn i februar? i dag sjer det! Live på YouTube![]()
Mer skyer enn i går. Men det kommer sol nå![]()
Ja ikke sant.
Og jeg har planer om å bruke den![]()
Så kjedelig, jeg har ikke de riktige pinnene til neste prosjekt![]()
Ja, for det meste [emoji1] Barnefri i dag, så prøver oss på kino. Blir bra.
Neeeiiii!!!!!!!!Noen som husker at jeg har snakket om en sjiraff som skulle føde live på web, forvente sånn i februar? i dag sjer det! Live på YouTube![]()
Hadde den på når jeg var og handlet før i dagDet må du jo[emoji1] ellers er det lite vits i å strikke den![emoji23]
Hadde den på når jeg var og handlet før i dag![]()
Mykje kjekkare å springe på for ungane ogHehe, grass er så mye koseligere![emoji1]
Uff da.Da lå jeg her med beinet høyt og smerter[emoji849]
Spensthopp konkurranse med mann og barn er ikke lurt[emoji23]
Blir legevakt i morgen om det ikke roer seg... *klaskepanne*
Uff da.
Håper virkelig ikke at det er brukket.
Masse god bedring
Da venter du IKKE med legevakten til i morgen vennen min.Er hælen det gikk utover[emoji849]
Den er nå dobbel størrelse og kan ikke tråkkes på...
Takk for det[emoji4]
Ligger masse videoer på fb-siden deres og på YouTubeNeeeiiii!!!!!!!!
Jeg gikk glipp av det.
HahahahahaJa, ikke sant [emoji14]
Skjønner ikke hvorfor jeg fikk noen rare blikk og så mange smil når jeg var på Strømmen Storsenter før i dag![]()