Skravletråd april

De er frekke. Var på dugnad den 27 mars det var bare meg fra travlag et som kom :/ noen hadde faktisk en god grunn mens andre igjen..... så er de frekke nok å spør meg om å dra på enda en dugnad uten dem ...

Rødfarge er fint det:p har hatt samme opplevelse med da med blå fargen da vi pusser opp barnerommet i vinters:p

Haha to dager og gubben er på ferie. Ble enig å få fiksa bilen sånn at jeg for min egen bil fra å med til sommern * gleder meg*

.....legger meg litt i senga har et par timer å ta igjen etter i natt

Maling er gøy det da [emoji14] Gikk jo greit av da heldigvis. Men søstra mi sin gutt han malte flisene deres han [emoji23]

Smurf du [emoji23][emoji23]

Greit med to biler ja :D Sove godt [emoji8] Jobben kaller

God morgen. Ny dag og nye muligheter.

Oppdaget i går at vi har jo glemt å returnere papirene på at vi vil ha den bhg-plassen vi fikk til lillemor. Frist i dag. Tenkte jeg kunne trille bort med den.

Det plasker. Ok. Vi kan kjøre innom når vi har levert i bhg. Påskefrokost tipper jeg. Biler parker overalt.

Ok, vi stikker innom senere vi.

Dra på shopping kanskje? Kjøpe sko. Om jeg klarer å bestemme meg.

3d61550f86b2db1fa9380da3a7eddcf1.jpg

Oppdaget i går at vi har jo glemt å returnere papirene på at vi vil ha den bhg-plassen vi fikk til lillemor. Frist i dag. Tenkte jeg kunne trille bort med den.

Det plasker. Ok. Vi kan kjøre innom når vi har levert i bhg. Påskefrokost tipper jeg. Biler parker overalt.

Så mange fine sko! Beige meg rosa lisser

God morgen:) eller, blir vell kanskje formiddag nå.
Guttungen er endelig tilbake på skolen nå. Hoster fortsatt litt. Men mye bedre. Så da blir det 2 dager på skole før påskefri:P

Så mange fine sko! Beige meg rosa lisser
Det er vel de jeg liker minst.

Rooooooosa.

Eller nydelig hvite skinnsko...

Hvor lenge de er nydelige hvite er jeg mer usikker på....

Snuppa selv liker ikke sko

Så fine sko! De rosa var veldig fin :) Gleder meg til jeg kan kjøpe sko til minsten.

Back
Topp