Hahaha men da er det ikke vanskelig å lage snabelvarmer XP [emoji23][emoji23]Jeg lover dere, dette er bare en stabel, ikke noe annet [emoji14]
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha men da er det ikke vanskelig å lage snabelvarmer XP [emoji23][emoji23]Jeg lover dere, dette er bare en stabel, ikke noe annet [emoji14]
![]()
Har en ganske nedslitt en 3 minutters gåtur unna. Men siden fantungen er flink å bare vandre, stoler jeg ikke på hu alene [emoji14]
Prøvde med dugnad på den for noen år siden. Vi stilte tom gravemaskin. Men fy så mange late naboer som lata som de ikke var hjemme. De lå å sola seg. Kunne i det minste reist avgårde og ikke vært synlige.
De har selv unger som leker der da. Syns det var litt lavmål
Gratulerer og det høres deilig utVi har barnefri, på hotell og ut og spise på fin restaurant
Feire bryllupsdagen som vil være i påsken
Nå har jeg slappet av i hele dag, så hvorfor i alle dager er jeg så sliten?
Kjempe. Han blir litt flau også da. For jeg satt med middagsbordet så svarte jeg at han hadde jo fått bart! Også ropte han ut - Mamma! Du sa at man ikke så det!!! Og løp på badet, mens kjære tanta (meg) lo meg halvt i hel [emoji23][emoji23] Jeg er så kjekk atte. Jeg lover
Håpløst gitt. Også er de så frekke at de bruker det etterpå også. Skjønner absolutt at ikke alle kan. Sånn er det bare. Men å ligge å sole seg åpenlyst rett foran oss ble liksom for dumt.Dugnader er vanskelig å få folk med på. Enten er de overivrige og er med på alt. Eller så stikker de av før det har begynnt ellers så later de som man har glemt det.
Gratulerer og det høres deilig ut![]()
Bare litt. Men syns det er så gøy også [emoji56][emoji23]Haha[emoji23] slemme tante!!
De er frekke. Var på dugnad den 27 mars det var bare meg fra travlag et som kom :/ noen hadde faktisk en god grunn mens andre igjen..... så er de frekke nok å spør meg om å dra på enda en dugnad uten dem ...Håpløst gitt. Også er de så frekke at de bruker det etterpå også. Skjønner absolutt at ikke alle kan. Sånn er det bare. Men å ligge å sole seg åpenlyst rett foran oss ble liksom for dumt.
Når vi drev å malte, rydda, gravde og fiksa liksom [emoji14] Atpåtil hadde jeg dobbelt opp med arbeid da hu minste mala seg selv rød fra topp til tå [emoji23][emoji23][emoji87]
God morgen alle sammen. Jeg var ikke sen i seng, jeg sovna raskt. Mannen snorka nesten ikke i det hele tatt i går [emoji7]
Unger kler seg nå og jeg ligger på sofaen og gjesper. Så utrolig trøtt da. Jobb i dagSå er det påskeferie. Også avklart den delen med nav så da er alt i orden for de alle
Gleder meg til å sove igjen. Allerede [emoji23]
.....legger meg litt i senga har et par timer å ta igjen etter i nattOk... Bare en 20 minutter på sofaen og døse litt.... MÅ jo være smart det. Så rett i dusjen etterpå.... Zzzzznork ! [emoji87]
Dette var ikke dyrtGratiss
Det var fintser etter utemøbler .... men sinsykt dyrt
Deg tar på å slappe av også. Blir litt døsen av slikt
Jeg synes det er så himla dårlig av folk å ikkr stillr oppDugnader er vanskelig å få folk med på. Enten er de overivrige og er med på alt. Eller så stikker de av før det har begynnt ellers så later de som man har glemt det.
Gratulerer og det høres deilig ut![]()
3 dager til her før påskeferieGod morgen alle sammen. Jeg var ikke sen i seng, jeg sovna raskt. Mannen snorka nesten ikke i det hele tatt i går [emoji7]
Unger kler seg nå og jeg ligger på sofaen og gjesper. Så utrolig trøtt da. Jobb i dagSå er det påskeferie. Også avklart den delen med nav så da er alt i orden for de alle
Gleder meg til å sove igjen. Allerede [emoji23]
Å? Hva betalte du?Dette var ikke dyrt![]()
Var på ukestilbud til 500Å? Hva betalte du?
Vi ser etter telt og møbler til å under teltet![]()
Hihi ja. Fikk snap fra søstra mi. Nå hadde han laga boller med sjokoladebiter i også
Superlady vettu [emoji23]
Det får du visst ikke se bilde av
Så bra daJoda, fikk opp bilde[emoji2]
Gud som jeg gleder meg til helg