Jammen da har jo ikke jeg noen premieGi de til meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jammen da har jo ikke jeg noen premieGi de til meg![]()
Øhmm... Eg kan vinne badevaderen denne mnd, så kan du få denJammen da har jo ikke jeg noen premie![]()
Nei, det er ikke noe gøySå ligger vi og venter på at lille Herr Forkjølt skal sovne.. Ikkje så lett når man er 6 mnd og har tett nase [emoji53]
Skikkelig feber bare siden i går, men subfebril mesteparten av forrige uke. Sliten lita jente etterhvert så nå som feberen ligger rundt 39 gir vi febernedsettende så hun føler seg bedre. Det sa legen på sykehuset ds hun var bitteliten at tross alt. Vi voksne synes jo det føles mye bedre med et par paracet så hvorfor skal de så små lide mer? Satte henne på jevn paracet gjennom døgnet de første to dagene innlagt med infiserte vannkopper og feber. (og antibiotika mot infeksjonen)
Feber og grei form lar jeg gå. Feber og synlig ubehag medisinere jeg
På neste lille spireJeg vant![]()
Men hvem skal jeg bruke tøybleier på?![]()
![]()
Jeg vant![]()
Men hvem skal jeg bruke tøybleier på?![]()
![]()
Har vert på turn med minsta. Ser hun koser seg mer nå ettersom hun er blitt mer varm i trøya![]()
Nei, de skal jeg vinneØhmm... Eg kan vinne badevaderen denne mnd, så kan du få den![]()
Så ligger vi og venter på at lille Herr Forkjølt skal sovne.. Ikkje så lett når man er 6 mnd og har tett nase [emoji53]
Hadde jeg og tenkt å siGi de til meg![]()
God ideØhmm... Eg kan vinne badevaderen denne mnd, så kan du få den![]()
Haha. Du tror det jaPå neste lille spireplutselig vettu
![]()
Neste mann?[emoji6]
Gratulerer!!
Jeg har aldri prøvd, og har heller ikke planer om å prøve. Men har en venninde som sverger til det. Tror det er sånn enten eller...Haha. Du tror det janei, den tid er nok forbi her i huset
Men tøybleier...er ikke det mye gris med det?
Nå sprer jeg rykter gittmoroklump. Tror mannen hadde fått hjerteinfarkt om vi hadde fått en til
![]()
Er sikkert det. Men å vaske bæsj i vaskemaskinen. Frister svært liteJeg har aldri prøvd, og har heller ikke planer om å prøve. Men har en venninde som sverger til det. Tror det er sånn enten eller...
Hæ?Nå sprer jeg rykter gitthahahha
Om at det blir en neste mann
Om at det blir en neste mannRonja var jo i gang med gratulasjonene
![]()
Dere er galMen de er jo så sykt overpriset!