Skravletråd april

Au da![emoji31] håper smertene gir seg snart!
Jo takk. Jeg også. Men har ikke orken til å henge her inne særlig kjenner jeg. Så føler ikke jeg gjør min del særlig da :(
 
Så flink mann du har![emoji1]
Veldig flink.

Han tar "kjøkkentjenesten" de fleste dager etter at jeg er i seng. Mot det er oppvasken mitt ansvar egentlig.

I kveld "opererer" han vifta på badet som ikke har gått rundt på så lenge jeg kan huske. Han påstår den virket da vi flyttet inn. Men den sliter. Fikk den til å starte, men kombinasjonen av at den er slurvete montert (ikke helt rett i forhold til til hullet så da skrur vi litt ekstra godt dvs for langt, inn her så står det litt rettere....) og årevis med støv bak som ikke er mulig å nå for å få ut på noe fornuftig vis.... Så er det tungt for den. Kompressert luft på flaske og et skrujern til å pirke med har fått den til å starte i alle fall....
 
Jeg har plastboks system med klær i hver størrelse[emoji4] og disse vakuumposene er jo geniale!
Vi har et løselig plastpose-system som ikke er organisert og ikke er merket og det viser seg at jenteklær str 80 ligger i samme pose som guttetøy 92, for min svigerinne har levert tilbake det de hadde lånt av oss til min nevø og niese....
 
Yes. Ellers må vi prate veldig iherdig nå da [emoji85]
Du prøver. Det skal du ha

900 på to døgn er ca 450 o døgnet så opp til 5550 idag.... Det er vel et stykke dit...
 
Står ta paralgin forte hver 6.time. Kjenner allerede etter 4 jeg bør fylle på... :(
Det er kjipt.
Det var der jeg hadde ibux så jeg kunne alternere. Jeg tok jo ikke paralgin, bare paracet men det holdt fordi jeg hadde "doble ibux" som jeg tok tre ganger i døgnet også tok jeg paracet innimellom derved hadde jeg noe som døyvet i påvente av ny ibux.

Det kan du jo ikke gjøre når det er paralgin fordi det er vel for likt paracet i virkestoff?
 
Jo takk. Jeg også. Men har ikke orken til å henge her inne særlig kjenner jeg. Så føler ikke jeg gjør min del særlig da :(
Legg deg og se om du klarer sove noen timer du slipper å kjenne på det
 
Back
Topp