Skravletråd april

09a1b06c1b485a5586dda970ef3dc54f.jpg

Høyeste punkt i morgen er 12 grader, mandag opp på 14

Og så mye sol!
 
Åååå 10 års alderen er så fin :P

Snakker om at barna skal til mamma i kveld siden vi skal feire bursdagen min, vi har snakket om det før så dat var de klar over.
Brått sier eldste at de ikke skal overnatte, jo det skal de svarer jeg.
Han blir så sinna.
Det vil han ikke, han skal være hjemme sammen med oss i kveld og spise god mat etter de minste er i seng og forlanger at vi legger til rette for det.
Jeg forteller han som det er at jeg gjør så mye for familien, og har ikke mye tid til å tenke på meg selv, den ene gangen jeg gjøre det skal ikke han stoppe det.
Mye diskusjon frem og tilbake og han roer seg.
Så sier han "jeg tilgir deg, jeg tillater at dere går ut i kveld"

Da sprekker jeg totalt, han har ingenting å å tillate noe som helst, det er IKKE han som bestemmer

Oi, det var en freidig kommentar![emoji23]
 
Åååå 10 års alderen er så fin [emoji14]

Snakker om at barna skal til mamma i kveld siden vi skal feire bursdagen min, vi har snakket om det før så dat var de klar over.
Brått sier eldste at de ikke skal overnatte, jo det skal de svarer jeg.
Han blir så sinna.
Det vil han ikke, han skal være hjemme sammen med oss i kveld og spise god mat etter de minste er i seng og forlanger at vi legger til rette for det.
Jeg forteller han som det er at jeg gjør så mye for familien, og har ikke mye tid til å tenke på meg selv, den ene gangen jeg gjøre det skal ikke han stoppe det.
Mye diskusjon frem og tilbake og han roer seg.
Så sier han "jeg tilgir deg, jeg tillater at dere går ut i kveld"

Da sprekker jeg totalt, han har ingenting å å tillate noe som helst, det er IKKE han som bestemmer
Vi har å glede oss til skjønner jeg, når eldste fyller jo ni i år.

Han har en del uttalelser om hvor totalt udugelige og håpløse, de verste og strengeste og dummeste i verden foreldre vi er, men har ikke forsøkt seg på den vrien enda.
 
Ingen egentlige planer for helga vi

Dvs. Jeg har lyst å få gjort litt i hagen.
Og vi må rydde og vaske huset som ikke ser ut, igjen
Og vi skal i en bursdag i dag.
Og muligens spise middag hos mamma på mandag, må avklares så jeg vet om vi skal handle mat til den dagen eller ei.

Men mest ikke planer.
Som egentlig betyr "forsøke å få orden på huset og det gjesterommet jeg begynte på sist uke men det stoppet opp" og sånn.

Jeg skulle ønske "ryddet og vasket hele huset i kveld jeg" var en mulighet her slik noen av dere skriver av og til. Her kan jeg og mannen trolig bruke hele langhelga uten å komme i mål
For mye greier som ikke har en plass å være og tusenvis av KLÆR. For små, for store, rene og skitne og i poser og "har vært i poser", på gulv og på stoler, kjeller og stue og trapp og bad og soverom og... BLÆ!!!!

Huff da[emoji23] håper du får brukt denne helgen til organisering!
 
Huff da[emoji23] håper du får brukt denne helgen til organisering!
Prøver.

Kvitte oss med det som er "bare for lite og ikke for stort", altså fravokst av eldre og yngste, og lagre på fornuftig vis det yngste skal vokse i så vi finner rett størrelse til rett tid.
 
Syns du er hvertfall optimistisk om ikke annet [emoji14]

Tror det er vanskelig å komme til 6000 denne helga. Det er sol. Dermed er folk mer ute, vårrengjøring og rydding og slikt.

Selv er jeg slått ut litt [emoji14] Men kikker innom. Men måte på hvor mye jeg kan skravle og slikt hehe.

Ser jo nå at det blir en vanskelig oppgave[emoji12]
 
Back
Topp