Skravletråd april

Ingen egentlige planer for helga vi

Dvs. Jeg har lyst å få gjort litt i hagen.
Og vi må rydde og vaske huset som ikke ser ut, igjen
Og vi skal i en bursdag i dag.
Og muligens spise middag hos mamma på mandag, må avklares så jeg vet om vi skal handle mat til den dagen eller ei.

Men mest ikke planer.
Som egentlig betyr "forsøke å få orden på huset og det gjesterommet jeg begynte på sist uke men det stoppet opp" og sånn.

Jeg skulle ønske "ryddet og vasket hele huset i kveld jeg" var en mulighet her slik noen av dere skriver av og til. Her kan jeg og mannen trolig bruke hele langhelga uten å komme i mål
For mye greier som ikke har en plass å være og tusenvis av KLÆR. For små, for store, rene og skitne og i poser og "har vært i poser", på gulv og på stoler, kjeller og stue og trapp og bad og soverom og... BLÆ!!!!
 
Åh! No-plans-weekends er best! Føler alle helger siden jul har vært fulle!

Her blir det kosedag med min lille familie i morgen. Søndag er det svigerinnes 30-års party og mandag er hviledag med chips, cola og Netflix [emoji23][emoji23]

Høres ut som en perfekt helg![emoji1]
 
Ingen egentlige planer for helga vi

Dvs. Jeg har lyst å få gjort litt i hagen.
Og vi må rydde og vaske huset som ikke ser ut, igjen
Og vi skal i en bursdag i dag.
Og muligens spise middag hos mamma på mandag, må avklares så jeg vet om vi skal handle mat til den dagen eller ei.

Men mest ikke planer.
Som egentlig betyr "forsøke å få orden på huset og det gjesterommet jeg begynte på sist uke men det stoppet opp" og sånn.

Jeg skulle ønske "ryddet og vasket hele huset i kveld jeg" var en mulighet her slik noen av dere skriver av og til. Her kan jeg og mannen trolig bruke hele langhelga uten å komme i mål
For mye greier som ikke har en plass å være og tusenvis av KLÆR. For små, for store, rene og skitne og i poser og "har vært i poser", på gulv og på stoler, kjeller og stue og trapp og bad og soverom og... BLÆ!!!!
Er sånn her også
 
Satte på en maskin med klær..så parkerte jeg meg i sofaen. Glemte ut hele klesvasken, så den får bare ligge inni der å ekle seg til til imorgen :o
Norske talenter var visst viktigere [emoji14]

Hihi, klesvasken går ingen steder[emoji13]
 
Back
Topp