Skravletråd april

Hva skal vi skravle om nå da?? (Så hun,€ mens hun halvsover på sofaen...)

Jeg kan skravle om alt jeg! Og sov i tillegg laaang "dupp" sen ettermiddag så er nada trøtt.

Synes vi skal skravle om morsomme ting. Altså: hva gjør du/dere når dere virkelig skal kose dere? Nå snakker vi guilty pleasures damer. Ikke tur i skogen og en god film [emoji23]
 
Bursdagsbarnet. Er det lov å spørre hva du fikk av mannen? Gave altså [emoji12]
Er ikke jeg som har bursdag i dag, det er RonjaR.
Jeg hadde bursdag 19. april, men det skal feires i morgen.
Fikk noe nytt treningstøy og den nye Klompelompeboken + han betaler hotellet i morgen
 
Er ikke alltid man får feiret på dagen og barnevakt akkurat da :)

Kjenner godt til det. Har bursdag i slutten av juli og feirer alltid en gang i august! Men feiring blir det. Er superfan av bursdager. Vi har en dag i året som er for kun deg. Være det kun en kaffe med en venn eller stor fest. Det bør feires og markeres [emoji1373][emoji173]️[emoji1373]
 
Visdomstann? Hvis ja: usj! Og god bedring!
Takk, og nei. Visdomstennene tok jeg i oktober. Den oppe helt bakerste knakk i to, så måtte trekke resten ut da. Skulle tro en knukket tann gikk raskere, men 45 min brukte han på drakampen. :o

Tok ny pille nå. Håper den kicker inn snart :)
 
Kjenner godt til det. Har bursdag i slutten av juli og feirer alltid en gang i august! Men feiring blir det. Er superfan av bursdager. Vi har en dag i året som er for kun deg. Være det kun en kaffe med en venn eller stor fest. Det bør feires og markeres [emoji1373][emoji173]️[emoji1373]
Er gøy å feire [emoji1][emoji41]
 
Back
Topp