Skravletråd april

Mhm :/ hentet bilen på verksted for en uke siden kg nå igjen. Inn til takst på ons .

Tja vært fin også i grunn. Alt var jo bra med han heldigvis. Var til legen for sjekk også . Blør fort mye. Var skrubbsår og liten rift. Ikke noe dypt
Godt det "bare" var overfladisk da. God bedring!
 
Høres ut som dere får en topp helg! Kos dere masse masse på fest sammen.

Gøy at du liker BV snap. Dessverre ikke tid til å sende ut snapper hver dag, men prøver ;)

Ikke nødvendig med hver dag. Egentlig: helst ikke [emoji12] godt innhold. Og kult at dere refererer til spesifikt innhold på tråder.

Ja gleder meg til helgen. Og ikke minst at mini kan bli enda mer kjent med mormor[emoji5]
 
Ikke nødvendig med hver dag. Egentlig: helst ikke [emoji12] godt innhold. Og kult at dere refererer til spesifikt innhold på tråder.

Ja gleder meg til helgen. Og ikke minst at mini kan bli enda mer kjent med mormor[emoji5]
Da skal jeg fortsette med det på Snap ;) kjekt å få tilbakemeldinger på hva som fungerer og ikke
 
Hviler![emoji1] ikke mer fornuftig enn det...
Du da?
Satte på en maskin med klær..så parkerte jeg meg i sofaen. Glemte ut hele klesvasken, så den får bare ligge inni der å ekle seg til til imorgen :o
Norske talenter var visst viktigere [emoji14]
 
Back
Topp