Ja takk ska prøva laga litt middag før hon kommer så slipper eg det efterpå . Har bara ingen ide vad eg ska lagahehe takk
hørtes deilig utkos dere i dag
ja får håpe det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk ska prøva laga litt middag før hon kommer så slipper eg det efterpå . Har bara ingen ide vad eg ska lagahehe takk
hørtes deilig utkos dere i dag
ja får håpe det
He he kos dereKanskje åpen barnehage igjentorsdag er vaffeldag o åpen barnehage. Hihi
Minimum 8 tJa er nå ett stykke opp fra sørnorge. Hvor lang tid tenker dere å bruke på kjøring?
God bedring til syk babyJobb og syk baby er dårlig kombo. Veldig trøtt. Glad jeg har fri i dag! Måtte opp å gi paracet i natt fordi hun gråt så sårt/hylende smerteskrik.. Fikk litt pupp etterpå
Og sovna heldigvis.
Ha ha alltid trivelig dwt jaJa det er synd at man må våkne bare!
"Mamma? Mamma! Kan du kom la me mæ i stua? Mamma? Du må stå opp! Stå opp da mamma!!"
Alltid trivelig med en privat vekkerklokke![]()
Så gode nyheterFine resultater var det ogtusen takk
fikk ikke noe bilde, men han har det bra og alle målinger fine
2-3% over snittet så ligger omtrent på samme sted som storesøster. Ny kontroll 5.mai. Den timen ble satt opp i april
![]()
Ja hihiSå gode nyheterDer ser du at det lønner seg å høre på legene
Flink du er shnuppelupp
Klapp på skulderen! Bilde eller ei, så lenge man får se så er det jo greit
Bra du ligger over snittet
Endelig gode nyheter
Det var raskt tilbake igjen
Er det samme kontroll da?
Har de til senere daBedre det da
Det får an jaNoen som vet om det går Ann å bytte nick ?
Da må du hvile i dagBle litt ekstremt i går.. mannen var syk (typisk, han et av typen som aldri er syk) og det måtte gjøres ferdig til i dag..
God morgenGod førmiddagligger på sofan å ammar babyen min
må komma meg opp å Stella meg snart. Har fortsatt pyjamas på meg
Skall ha helsesøster på besøk kl 13:30 idag. Spennandes å se hvor mye mini har lagt på seg![]()
Mmm det så i grunn godt ut![]()
Mannen følte seg bedre og tok med seg MJ en tur på byggvaren,det er planleggingsdag i barnehagen i dag så hun er hjemme hele dagen
Jeg koser meg litt mens de er vekk![]()
Han vokser vel i deHar de til senere da![]()
Prøver på detDa må du hvile i dag
Det var det, gjett om jeg gleder meg til å slippe å bruke papp og plastikkMmm det så i grunn godt ut
Ingen tvilDeilig med gåtur og grilling
Blir nok lettere for dere når barneidretten er over ja![]()
Mye det vanlige. Trilletur med baby, og ikke noe spesielt på programmetGod morgen!Planer for dagen?
Ja det er veldig dårlig kombo :/ hvordan syk er hun ?
Masse lykke til! Det blir kjekt!Starter på mandag![]()