Gratulerer så mye med dagenJa, du kan tro jeg er glad....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med dagenJa, du kan tro jeg er glad....![]()
VelkommenI'm back!
Hva skjer folkens? Skjedd noe nytt sia jeg var her inne sist? Har hatt så mye å styre med i det siste..
HuffGod morgenså tidlig ?
her sto vi opp i 8 tia, men våkna 6, lite søvn pga russen i natt :/
Når dere begynner ?Deiligvi skal i morgen ! Siste gang før BHG start
Starter på mandagNår dere begynner ?blir ikke så mye åpen barnehage fremover her heller
Å det hørtes slitsomt utHufflenge dere fikk sove da. Her har vi kuttet ut morgensmmingrn så han vil ikke dove videre etter 5'selvmom han er trøtt
Ah så kultEn dame som har startet i nærområdet med forskjellige typer aktivitetermidt i blinken for mine som fort blir lei en type aktivitet
![]()
Ekke det hyggelig da ? ;PTakk, håper du har hatt en fin vakt
Skal hente svigermor nå jeg..
Huff du må slutte å slite deg ut! Husk å hør på kroppen også
hørtes ikke noe særlig ut![]()
Det blir roligere fra nå av- jeg lover.Uffa, hørtes ikke noe særlig godt ut![]()
Ja det er synd at man må våkne bare!Håper du sov godt![]()
Bedre det daNope de er for store
Går seg nok til snartÅ det hørtes slitsomt ut![]()
Ble litt ekstremt i går.. mannen var syk (typisk, han et av typen som aldri er syk) og det måtte gjøres ferdig til i dag..Å du altså. Skjønner du vil hjelpe til men du må stoppe når du får vondt
Så kjektlykke til
![]()
Ja takkGår seg nok til snart![]()
Vi har snekkere her på dagtid, og det er dyrt om de skal sitte å se på t jeg malerUff da, skjønner at man blir ivrig på oppussingen men må ta pauser i blant ogsåMeeen, er greit å få ut noen tårer enn å ha en stor klump i halsen
![]()
Jo, litt enigOff da, trodde vi var enige om at nå skulle vi ta vare på helsa vår og lytte til kroppen?:-O
Nybada finingerGod morgen fra ossVis vedlegget 174218