Ja, akkurat jaÅh den boblen...Jeg husker det så godt.. 3e verdenskrig kunne ha foregått utenfor vinduet på sykehuset, men vi brydde oss ikke om noe annet en den nydelige gutten som kommet til oss
og jeg gleder meg sånn til vi er der igjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, akkurat jaÅh den boblen...Jeg husker det så godt.. 3e verdenskrig kunne ha foregått utenfor vinduet på sykehuset, men vi brydde oss ikke om noe annet en den nydelige gutten som kommet til oss
og jeg gleder meg sånn til vi er der igjen
![]()
Håper det kommet masse folkTja jeg har ikke hvert med på det før så aner jo ikke om det kommer kunder osv men blir spennendeog jobber gjerne ekstra på sånne ting
![]()
hørtes ikke noe særlig utMala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .
Oi, mi er 7måneder og ca 8kg nåSkulle bli x- files men gubben og ble sittende å se på bilsete til han lille. Den han har skulle gå til 18 mnd, 13 kg men nå er han 3 1/2 mnd og veier 8 kg så vi må antagelig ha ny før det har gått 18 mnd

Uffa, hørtes ikke noe særlig godt utMala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .
elsker istid filmene, kan se de om igjen og om igjenSatt på siste istid filmen![]()
Som du kan se på bildene veggen min, hell yes!Å du koser deg![]()
Håper jeg også, har 20% på hele sortimentet om man kjøper tre varer eller flereHåper det kommet masse folk![]()
Huff du må slutte å slite deg ut! Husk å hør på kroppen ogsåMala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .
Kos og kos fru BlomHatt en super dagNå er jeg på vei hjem og skal kjøpe med en bolle
Kos den med svigermor
![]()
Det skulle da bare mangleGod eftermiddag till deg oh Ronja
Takk för att du alltid tar tid å svara på mina inlägg.
Jo allt er fint her.. Hos deg då og Dina då ?Det skulle da bare mangle
Koselig å prate med deg!
Alt bra?
Å sånn å forståJa ikke så glad i å bruke penger, derfor elsker jeg festdrakt som er arvet for eksempel![]()
Nei har ikkw hørt om den serienSer på scorpion jeg
Men dere har kanskje ikke den serien i Norge?![]()
Mhm moen ganger er den det altsåSenga er digg *myse*
Nope de er for storeSå kjipter de for små?
Å du altså. Skjønner du vil hjelpe til men du må stoppe når du får vondtMala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .