Hva er aktivitetsklubb?Får ikke jobbe så har vært hos venner og fulgt ungene til aktivitetsklubb.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er aktivitetsklubb?Får ikke jobbe så har vært hos venner og fulgt ungene til aktivitetsklubb.![]()
Haha jeg har nettopp havna i sofaenJeg har vært ute av sofaen![]()
God kveldGod kveld !![]()
Jeg endte tilbake derHaha jeg har nettopp havna i sofaen![]()
Jeg har bestemt meg for å legge meg i. Jeg skal klare å komme å få trent meg ut i morgen tidligJeg endte tilbake dermen nå for å skravle
Nope tror ikkr detNå nærmer månedsslutt seg.
Har vår kjære Tamara kommet med noen hint og neste måneds premier og krav?
Skjønner det, du får se litt på det, hadde hvert overlykkelig å slippe unna jeg daJeg vil gjerne det
Hva har du drevet med ?Da har man vært litt borte. Bare fått glipp av 50 sider chat. Hva skjer her inne for tiden?
Ha ha hadde du det jaSkjønner det, du får se litt på det, hadde hvert overlykkelig å slippe unna jeg da![]()
Vi måtte bare se her så jeg fant frem ipaden og spola tilbake. Helt sinnsykt at noen kan være såååå slapp og ikke bry seg om sin ekonomi!!Jepp, her er det ikke luksusfellen, men LUKSUSfellen
Så flinkJeg har bestemt meg for å legge meg i. Jeg skal klare å komme å få trent meg ut i morgen tidlig
Åh så godtHar det fint nåble hjemme fra jobb i dag også, men nå føler jeg meg helt fin
![]()
Ja det trur æ å !Åh så godtsikkert bra du va hjem en dag ekstra!
Ja ikke så glad i å bruke penger, derfor elsker jeg festdrakt som er arvet for eksempelHa ha hadde du det ja![]()
Ser på scorpion jegSer greys i senga jeg
Senga er digg *myse*Å senga mi ❤