Skravletråd April

Jobb og syk baby er dårlig kombo. Veldig trøtt. Glad jeg har fri i dag! Måtte opp å gi paracet i natt fordi hun gråt så sårt/hylende smerteskrik.. Fikk litt pupp etterpå
Og sovna heldigvis.
God bedring til bebis :)

Hmmm gjør det :)

Send meg gjerne oppskriften om den blir bra :)
Prøva med oppskriften jeg hatt i mange år, men det var lenge siden jeg brukt den (hadde glemt den ;))

Det var HIMMELSKT! Viktig å ikke la kaka er inne for kort, hvis du har sånn stikka for å stikk nedi kan du se på at det skal bli me litt klisj opp, men ikke så mye som når den er rå.
Jeg hadde kaka midt i ovnen i 29+4 minutter og det ble nok 1 min for mye, men funker allikevel :)
Den er best idag da :P

Msk-spiseskje (matsked)
Tsk-teskje
ImageUploadedByBV Forum1461832411.731685.jpg

God førmiddag :-) ligger på sofan å ammar babyen min :love017 må komma meg opp å Stella meg snart. Har fortsatt pyjamas på meg
Skall ha helsesøster på besøk kl 13:30 idag. Spennandes å se hvor mye mini har lagt på seg :-)

Prøva med oppskriften jeg hatt i mange år, men det var lenge siden jeg brukt den (hadde glemt den ;))

Det var HIMMELSKT! Viktig å ikke la kaka er inne for kort, hvis du har sånn stikka for å stikk nedi kan du se på at det skal bli me litt klisj opp, men ikke så mye som når den er rå.
Jeg hadde kaka midt i ovnen i 29+4 minutter og det ble nok 1 min for mye, men funker allikevel :)
Den er best idag da :p

Msk-spiseskje (matsked)
Tsk-teskje
Vis vedlegget 174239
Ohh nå fick eg lust på kladdkaka med is till :-) de tror eg me ska baka idag :-)

Flink har du vært ;) Så da bør det være fine resultater i dag :) Kos deg med puta og mannen din ;) <3

Så sier jeg god morgen og lykke til i dag <3
Fine resultater var det og :D tusen takk ❤️ fikk ikke noe bilde, men han har det bra og alle målinger fine :) 2-3% over snittet så ligger omtrent på samme sted som storesøster. Ny kontroll 5.mai. Den timen ble satt opp i april :)

719942282d6de34a23434cc9e726f062

Mannen følte seg bedre og tok med seg MJ en tur på byggvaren,det er planleggingsdag i barnehagen i dag så hun er hjemme hele dagen :)
Jeg koser meg litt mens de er vekk ;)

Kose meg med mannen jeg nå ❤️ prates senere :)

Back
Topp