Det går, hvordan er et annet spørsmålNoen som vet om det går Ann å bytte nick ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går, hvordan er et annet spørsmålNoen som vet om det går Ann å bytte nick ?
God bedring til bebisJobb og syk baby er dårlig kombo. Veldig trøtt. Glad jeg har fri i dag! Måtte opp å gi paracet i natt fordi hun gråt så sårt/hylende smerteskrik.. Fikk litt pupp etterpå
Og sovna heldigvis.
Nybada fininger![]()
Hihi er vi ikke fine ?Det går, hvordan er et annet spørsmål![]()
Er nok litt lenger enn det gitt..Velkommenvet ikke når du var her sist, men jeg har fått penicillin i 10 dager pga streptokokker, og nå ser det ut som gubben har fått det å, håper lillemor slipper unna
TakkEr nok litt lenger enn det gitt..
Æsj av meg.. God bedring! Får håpe hu slipper unna ja![]()
Haha! Disse mannfolka og sykdommeneTakkjeg er fin nå, men stakkars mannen er døden nær
![]()
Haha uff, synes synd på han faktisk ! Han var veldig klar for å begynne å jobbe igjen etter 10 uker med pappapermHaha! Disse mannfolka og sykdommene![]()
Prøva med oppskriften jeg hatt i mange år, men det var lenge siden jeg brukt den (hadde glemt denHmmm gjør det![]()
Send meg gjerne oppskriften om den blir bra![]()

Ja, dere er noen skjønningerHihi er vi ikke fine ?![]()
Hehe okei![]()
Ohh nå fick eg lust på kladdkaka med is tillPrøva med oppskriften jeg hatt i mange år, men det var lenge siden jeg brukt den (hadde glemt den)
Det var HIMMELSKT! Viktig å ikke la kaka er inne for kort, hvis du har sånn stikka for å stikk nedi kan du se på at det skal bli me litt klisj opp, men ikke så mye som når den er rå.
Jeg hadde kaka midt i ovnen i 29+4 minutter og det ble nok 1 min for mye, men funker allikevel
Den er best idag da
Msk-spiseskje (matsked)
Tsk-teskje
Vis vedlegget 174239
Uff da.. Håper han fort blir friskHaha uff, synes synd på han faktisk ! Han var veldig klar for å begynne å jobbe igjen etter 10 uker med pappaperm
hehe takkJa, dere er noen skjønninger![]()
hørtes deilig utGod førmiddagligger på sofan å ammar babyen min
må komma meg opp å Stella meg snart. Har fortsatt pyjamas på meg
Skall ha helsesøster på besøk kl 13:30 idag. Spennandes å se hvor mye mini har lagt på seg![]()
ja får håpe detUff da.. Håper han fort blir frisk![]()
Fikk soveHuff![]()
håper du har fått sovet i natt
Fine resultater var det ogFlink har du værtSå da bør det være fine resultater i dag
Kos deg med puta og mannen din
<3
Så sier jeg god morgen og lykke til i dag <3
Blir nok veldig spennendeJa takker veldig spent
Får håpe det
Satser på detBlir nok veldig spennendehåper dere vil trives der
![]()
SåpassSatser på detå håper virkelig det, jeg takket nemlig nei, til drømme barnehagen for å gå sammen med ungene til Vennina mi