Blir spennende å høreJa, får se hva den evt bringer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å høreJa, får se hva den evt bringer![]()
Det vil jeg tro ja. Min satt bare godt fast den. Det overså tannlegen på bildene.Så ikke pen ut på en stund jeg heller etter den tanna der, nei
Men det var godt å få ut, for det var tidvis ganske vondt med den betennelsen ja
Min satt med røttene sånn svært nært den nerven som lammer hele kjeven. Og med røtter i alle veier. Derfor sendte tannlegen meg til en spesialistDet vil jeg tro ja. Min satt bare godt fast den. Det overså tannlegen på bildene.
Oppussing og husarbeidGod morgen til deg ogHer er det jobb og litt skravling da
Hva bringer dagen i dag?
OoohOppussing og husarbeidmen har ikke lyst
![]()
Tror det er noe slikt vi også harVi har moccamaster, men vet ikke om vi skal kjøpe samme type eller noe annet![]()
Ja skal i tillegg på kveldsvakt til 22.45 i kveld så er nok ikke i seng før nærmere halv 12Blir lang dag for deg da![]()
Mini skal til ØNH også bærer det rett på kveldsvakt etterpåGod morgen
Planer for dagen?
Hun sovna 7Da blir det lange dager ja...
Oi, såpass..Jeg tror han jeg hadde første gangen bare var en dårlig tannlege. Han overså at jeg burde vært på sykehuset og trekt den
Ja, iallefall blodet, bekkenet håper jeg stabiliserer seg mer mot termin, men tviler i grunn :/Huff så slitsomtVil det være sånn helt frem til termin tror du:/?
Skal prøve å få tatt en dupp i bråket fra snekkerne her nå,også har jeg noen småærender senere, også skal jeg montere vognenMale og sparkle, samt klær. Lei av klærdu da?
![]()
Ja,jeg må være en fryktelig morHa ha uff da. Stakkars jente![]()
Vi har arvet vår, så den begynner å bli noen årTror det er noe slikt vi også har. Men den funker nå enda ihvertfall
![]()
Er veldig glad i den da Ja da kan jeg forstå den begynner å bli slitenVi har arvet vår, så den begynner å bli noen årEr veldig glad i den da
![]()
Stuen og soverommet til oss og Lillemor som får seg en ny finishOoohJa sånn er det når man pusser opp
Hva og hvor i huset pusses det opp?
Uff. Hørtes ikke akkurat fristende utJa skal i tillegg på kveldsvakt til 22.45 i kveld så er nok ikke i seng før nærmere halv 12
Nei absolutt ikke:-/. Så merker det blir en utrolig lang dagUff. Hørtes ikke akkurat fristende ut
Gøy med vognSkal prøve å få tatt en dupp i bråket fra snekkerne her nå,også har jeg noen småærender senere, også skal jeg montere vognen![]()
Ingen mulighet til å sove før jobb heller?Nei absolutt ikke:-/. Så merker det blir en utrolig lang dag