Skravletråd April

God morgen :D gutta levert og jeg er klar for en ny dag :D gjør dere på?

God morgen:)
Hva er dagens planer:)?
Her skal vi på 5mnd kontroll i formiddag.
Ellers må jeg fortsette på kleskaoset.
God morgen :) i dag skal jeg male og sparkle :P så har jeg et kleskaos her også :o

God morgen :D gutta levert og jeg er klar for en ny dag :D gjør dere på?
Spiser frokost,og skal snart levere en pyntet (veldig viktig med kjole !) I barnehagen. :)
hva skal du i dag?

God morgen:)
Jobbe litt før jeg må hjem å bake kake til sambo som har bursdag i dag :)
Så får vi besøk av svigers ;)
Lykke til på kontroll:) Er det noen vaksiner nå eller? Klesrot er aldri gøy, men må til :p
Åh, hurra for sambo:) Hva kake skal du bake?:)
I dag er det vaksiner også ja.

Jeg fikk antibiotika etter trekking SV visdommen. Ikke fordi jeg så it som om mannen min ikke var veldig snill, men fordi jeg hadde en heftig betennelse i tannkjøtt og kjedebrev, med gulgrønn materie under tanna han fjerna. Det var da også den (betegnet som kronisk) betennelsen som gjorde at tanna måtte ut.
Jeg var lilla og gul i lang tid etter trekking av den første + var skikkelig hoven. Så helt firfedelig ut.

Hørtes i grunn vondt ut med betennelse

Forskjellig praksis sikkert mannen og noen av mine kolleger fikk med en gang,mens ei jeg venninne trakk nå og fikk ikke. Kanskje det avhenger av hvor pent såret er?
Jeg tror han jeg hadde første gangen bare var en dårlig tannlege. Han overså at jeg burde vært på sykehuset og trekt den

Næmmen du da. Hva drømte du denne gangen?
Hehe, denne gangen var det veldig frem og tilbake, ikke noen hagemøbler og greier :p Vi sto i en ring og prata, å så plutselig så var det mange barn rundt oss som lekte "slå på ring" og så satt vi å spiste med masse folk fra forskjellige steder i verden, hvor det plutselig gikk over til at jeg ble dratt ut av senga og prøvde å holde meg igjen.. Veldig veldig rar drøm, våknet nesten ikke, startet veldig hyggelig og endte i mareritt..

Back
Topp