Sol, men en del skyer og 3 grader herSol og blå himmel her og Men kun 3 grader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sol, men en del skyer og 3 grader herSol og blå himmel her og Men kun 3 grader
Sol og blå himmel her og Men kun 3 grader
Ja nå har vi fått flyttet men en del esker igjen daSant detAlt bra hos dere?
Flyttet nå?![]()
HahaHehe. Hadde faktisk ingen mareritt om edderkopper i natt, men hadde mareritt om jobben![]()
Ha en super dag du ogsåVille bare stikke innom en tur og si God morgen til dere alleØnsker dere en fin dag
Nå starter jobbdagen men møte
Så blir nok ikke mye skravling på meg i dag før jeg har kommet meg hjem
![]()
(var egentlig slapp i helgen også, mye vondt i ryggenSå nå gleder jeg meg til bbhugme puta mi kommer i dag
![]()
Vi snakkes!![]()
Det synes jeg dere har fortjent!Ja! Vurderer å feire med god egyptisk mat når vi er ferdige![]()
Ja absoluttDet synes jeg dere har fortjent!![]()
Det kan jeg tenke meg:/Ok flott!
Veldig, kost oss så masse. Trist å reise...OJ ville overhode ikke dra stakkar
ÅÅHH, se hva jeg husker...fikk så masse fint!
Flere smykker, bl.a. stjernetegnet, hjerte med navnet inngravert, skytsengel.
Penger.
Bunadssølv.
Servise, både i plast og porselen.
Hårpynt og klær.
Ramme med inngravering
Bøker.
Dukke
1 stor teddybjørn
Dukkevogn- http://kremmerhuset.no/node/461
Gratulerer med vekttapet!! Det er jo helt utroligBob bob dag.
Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!
Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.
Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf...![]()
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer...![]()
Tok gastric bypass for 6 mnd sidenGratulerer med vekttapet!! Det er jo helt utroligåssen har du klart det?
![]()
Lykke til i banken!![]()
Hehe nei heldigvis ikkeHahaer den såå ille?!
![]()
Hvordan er nytt bosted da?Ja nå har vi fått flyttet men en del esker igjen dablir bra når alt er ferdig
Hvordan går det med dere?![]()
9t med bil så ja.Det kan jeg tenke meg:/
De bodde et stykke unna også?
Hun fikk mye fint da![]()
Ja, det er langt nok:/9t med bil så ja.
Veldig mye fint. Når skal dere ha dåp?
Applaus til deg sier jeg bareTok gastric bypass for 6 mnd sidenTrener også 4 dager i uka og har totalt skifta om på vanene mine
Takk
![]()
ååhh så spennende.Ja, det er langt nok:/
Vi har dåp til helga![]()
Ja, det blir detååhh så spennende.
blir dere mange?
Kiloene har rast av altså. Godt når operasjonen er vellykketBob bob dag.
Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!
Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.
Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf...
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer...![]()