Skravletråd April

Sant det;)Alt bra hos dere?
Flyttet nå?:)
Ja nå har vi fått flyttet men en del esker igjen da :p blir bra når alt er ferdig ;)

Hvordan går det med dere? :)

Ville bare stikke innom en tur og si God morgen til dere alle :) Ønsker dere en fin dag ;) Nå starter jobbdagen men møte :p Så blir nok ikke mye skravling på meg i dag før jeg har kommet meg hjem :)

(var egentlig slapp i helgen også, mye vondt i ryggen :( Så nå gleder jeg meg til bbhugme puta mi kommer i dag :) :)

Vi snakkes! :)
Ha en super dag du også:D

Bob bob dag.

Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!

Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.

Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf... :(
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer... :(

Ok flott!
Veldig, kost oss så masse. Trist å reise...OJ ville overhode ikke dra stakkar:(

ÅÅHH, se hva jeg husker...fikk så masse fint!

Flere smykker, bl.a. stjernetegnet, hjerte med navnet inngravert, skytsengel.
Penger.
Bunadssølv.
Servise, både i plast og porselen.
Hårpynt og klær.
Ramme med inngravering
Bøker.
Dukke
1 stor teddybjørn
Dukkevogn- http://kremmerhuset.no/node/461
Det kan jeg tenke meg:/
De bodde et stykke unna også?

Hun fikk mye fint da:)

Bob bob dag.

Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!

Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.

Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf... :(
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer... :(
Gratulerer med vekttapet!! Det er jo helt utrolig :D åssen har du klart det?:)

Lykke til i banken!:)

Våknet at mannen måtte vite ting da han skulle levere mat. Brødet er alltid dårlig på mandager. Lærer aldri :p bhg er 3 min å gå hver vei så det er ikke noe problem. De fjerner grus og rensker opp her så bråker sykt mye selv med vindu igjen. Umulig å få sove. Fikk litt over en time med søvn så bedre enn ingenting :)

Bob bob dag.

Kiloene har rast av altså. Godt når operasjonen er vellykket :)
Håper banken sier ja

Back
Topp