Skravletråd April

Greit å ikke ha for mye planer :) vært ganske kaldt til nå?
Har så masse bilder at jeg holdt på med en scrapbook men så kom eg ikke noe videre med den i går. Var helt sikker på at jeg hadde mer liggende. Så nå må jeg kjøpe mer :p fikk bildene i januar/ februar og enda ikke ferdig å gå gjennom dem :eek:

Var av og på med skikkelige snøbyger i hele går, og i natt hadde det blitt så kaldt at det til og med har lagt seg på bakken.. men har heldigvis begynt å smelte igjen da :P
Hehe, høres ut som et prosjekt det ja :D Har så masse bilder selv jeg bare ikke har tatt med tid til å gå igjennom .... :/

Greit å ikke ha for mye planer :) vært ganske kaldt til nå?
Har så masse bilder at jeg holdt på med en scrapbook men så kom eg ikke noe videre med den i går. Var helt sikker på at jeg hadde mer liggende. Så nå må jeg kjøpe mer :p fikk bildene i januar/ februar og enda ikke ferdig å gå gjennom dem :eek:

Var av og på med skikkelige snøbyger i hele går, og i natt hadde det blitt så kaldt at det til og med har lagt seg på bakken.. men har heldigvis begynt å smelte igjen da :P
Hehe, høres ut som et prosjekt det ja :D Har så masse bilder selv jeg bare ikke har tatt med tid til å gå igjennom .... :/

Halloen!:)
Hatt en fin helg:)?
Her har vi vært på farten:D
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn);)
Hei hei :)
Lenge siden jeg har skravlet noe med deg så ikke alltid like godt å forstå hvem som er hvem når noen bytter kallenavn ;)
Vi (mannen og en kompis) har vasket mesteparten som må vaskes i gamle leiligheten ;)

Greit pm man slipper å trekke.
Blir min 3 visdomstann som skal ut

Ja, trakk to stykker i fjor, men fikk vite at mine to nedre sannsynligvis ikke eksisterer da de ikke kunne se de på røntgen bildene.
Måtte trekke de øvre da jeg endte med betennelse som spredte seg til hele kroppen siden de vokst ut skjevt..

Ja, trakk to stykker i fjor, men fikk vite at mine to nedre sannsynligvis ikke eksisterer da de ikke kunne se de på røntgen bildene.
Måtte trekke de øvre da jeg endte med betennelse som spredte seg til hele kroppen siden de vokst ut skjevt..
Hørtes vondt ut.
Jeg trakk en nede for mange år siden. Det var grusomt.
Så trakk jeg ei oppe for en mnd siden ca.

Halloen!:)
Hatt en fin helg:)?
Her har vi vært på farten:D
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn);)
Heisann:)
Gratulerer med nytt nick:)
Her har vi stort sett vært inne med rolige aktiviteter. Storesøster har vært så forkjøla:(
Alt bra der?

Var av og på med skikkelige snøbyger i hele går, og i natt hadde det blitt så kaldt at det til og med har lagt seg på bakken.. men har heldigvis begynt å smelte igjen da :p
Huff :p var bittelitt snø etterfulgt av regn i går. Var -4 i morges her og is ute.
Har Dubrovnik hatt de liggende lenge? Her har jeg liksom tenkt å ta det når småen sover men så er man ikke alltid motivert å begynne på noe nytt

Hei hei :)
Lenge siden jeg har skravlet noe med deg så ikke alltid like godt å forstå hvem som er hvem når noen bytter kallenavn ;)
Vi (mannen og en kompis) har vasket mesteparten som må vaskes i gamle leiligheten ;)
Sant det;)Alt bra hos dere?
Flyttet nå?:)

Huff :p var bittelitt snø etterfulgt av regn i går. Var -4 i morges her og is ute.
Har Dubrovnik hatt de liggende lenge? Her har jeg liksom tenkt å ta det når småen sover men så er man ikke alltid motivert å begynne på noe nytt

Skulle ønske været snart skjønte at det faktisk har blitt vår og bare innse at den kom for sent til vinteren :/
Har hatt det liggende en god stund, og en stund til blir det liggende. Skal prøve å ta det når jeg vet jeg har mere sammenhengen tid å holde på med. Siden jeg har to stykk nytter det ikke når den ene sover, før da er den andre som regel våken uansett :P

Heisann:)
Gratulerer med nytt nick:)
Her har vi stort sett vært inne med rolige aktiviteter. Storesøster har vært så forkjøla:(
Alt bra der?
Takk!
Huff da, men bedre nå?

Jupp, vært hos min familie fra tors-søn:D

31+3 idag :) skummelt :( ble det noe modning på deg?

ja :( begravelsen på onsdag og jeg kan ikke være der. har virkelig ikke lyst til å føde nå, for selv om ikke det gjør noe så kan det påvirke mer siden jeg allerde modnes og den risken tar ikke jeg. mannen sa dette lenge før ting skjedde og før jeg sa noe som helst <3
De klarte å stoppe det. Var innlagt i 3 dager.

Tar det bare helt rolig nå du da?

Takk!
Huff da, men bedre nå?

Jupp, vært hos min familie fra tors-søn:D
Heldigvis bedre nå, så i dag er det bhg igjen:)
Så koselig å besøke familien:)

Ellers lurte jeg på hva SE fikk i dåpsgave? Trenger noen tips;)

De klarte å stoppe det. Var innlagt i 3 dager.

Tar det bare helt rolig nå du da?
Godt å høre :) jeg kan gå til og fra bhg og litt ute, men føler meg ikke komfortabel med det. Og må ligge rett ut flere ganger om dagen. Vært flink men enda kommer sammentrekninger. Jeg er på kanten til at de starter tiltak, men med riktig hvile hjemme klarer man det og. Får ikke sove nå pga sammentrekningene som kommer og går... Det er ikke kult ::

Skulle ønske været snart skjønte at det faktisk har blitt vår og bare innse at den kom for sent til vinteren :/
Har hatt det liggende en god stund, og en stund til blir det liggende. Skal prøve å ta det når jeg vet jeg har mere sammenhengen tid å holde på med. Siden jeg har to stykk nytter det ikke når den ene sover, før da er den andre som regel våken uansett :p
Hvor bor du?
Er nok litt mer tungvint ned 2 ja

Heldigvis bedre nå, så i dag er det bhg igjen:)
Så koselig å besøke familien:)

Ellers lurte jeg på hva SE fikk i dåpsgave? Trenger noen tips;)
Ok flott!
Veldig, kost oss så masse. Trist å reise...OJ ville overhode ikke dra stakkar:(

ÅÅHH, se hva jeg husker...fikk så masse fint!

Flere smykker, bl.a. stjernetegnet, hjerte med navnet inngravert, skytsengel.
Penger.
Bunadssølv.
Servise, både i plast og porselen.
Hårpynt og klær.
Ramme med inngravering
Bøker.
Dukke
1 stor teddybjørn
Dukkevogn- http://kremmerhuset.no/node/461

Back
Topp