Greit pm man slipper å trekke.Uff, aldri morsomt. Skal til tannlegen selv i morra, men forhåpentligvis blir det ikke noe tanntrekking![]()
Blir min 3 visdomstann som skal ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit pm man slipper å trekke.Uff, aldri morsomt. Skal til tannlegen selv i morra, men forhåpentligvis blir det ikke noe tanntrekking![]()
Greit å ikke ha for mye planervært ganske kaldt til nå?
Har så masse bilder at jeg holdt på med en scrapbook men så kom eg ikke noe videre med den i går. Var helt sikker på at jeg hadde mer liggende. Så nå må jeg kjøpe merfikk bildene i januar/ februar og enda ikke ferdig å gå gjennom dem
![]()
Greit å ikke ha for mye planervært ganske kaldt til nå?
Har så masse bilder at jeg holdt på med en scrapbook men så kom eg ikke noe videre med den i går. Var helt sikker på at jeg hadde mer liggende. Så nå må jeg kjøpe merfikk bildene i januar/ februar og enda ikke ferdig å gå gjennom dem
![]()
Hei heiHalloen!
Hatt en fin helg?
Her har vi vært på farten
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn)![]()
Greit pm man slipper å trekke.
Blir min 3 visdomstann som skal ut
Hørtes vondt ut.Ja, trakk to stykker i fjor, men fikk vite at mine to nedre sannsynligvis ikke eksisterer da de ikke kunne se de på røntgen bildene.
Måtte trekke de øvre da jeg endte med betennelse som spredte seg til hele kroppen siden de vokst ut skjevt..
HeisannHalloen!
Hatt en fin helg?
Her har vi vært på farten
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn)![]()
HuffVar av og på med skikkelige snøbyger i hele går, og i natt hadde det blitt så kaldt at det til og med har lagt seg på bakken.. men har heldigvis begynt å smelte igjen da
Hehe, høres ut som et prosjekt det jaHar så masse bilder selv jeg bare ikke har tatt med tid til å gå igjennom .... :/
Hørtes vondt ut.
Jeg trakk en nede for mange år siden. Det var grusomt.
Så trakk jeg ei oppe for en mnd siden ca.
Jeg hadde betennelse i en tann for flere år siden. Synes dwt var fryktelig vondtTror betennelsa var så ille at jeg kjente såvidt at de ble trekt..
Du får ha lykke til med tanntrekking da![]()
Sant detHei hei
Lenge siden jeg har skravlet noe med deg så ikke alltid like godt å forstå hvem som er hvem når noen bytter kallenavn
Vi (mannen og en kompis) har vasket mesteparten som må vaskes i gamle leiligheten![]()
Huffvar bittelitt snø etterfulgt av regn i går. Var -4 i morges her og is ute.
Har Dubrovnik hatt de liggende lenge? Her har jeg liksom tenkt å ta det når småen sover men så er man ikke alltid motivert å begynne på noe nytt
Takk!Heisann
Gratulerer med nytt nick
Her har vi stort sett vært inne med rolige aktiviteter. Storesøster har vært så forkjøla
Alt bra der?
De klarte å stoppe det. Var innlagt i 3 dager.31+3 idagskummelt
ble det noe modning på deg?
jabegravelsen på onsdag og jeg kan ikke være der. har virkelig ikke lyst til å føde nå, for selv om ikke det gjør noe så kan det påvirke mer siden jeg allerde modnes og den risken tar ikke jeg. mannen sa dette lenge før ting skjedde og før jeg sa noe som helst <3
Heldigvis bedre nå, så i dag er det bhg igjenTakk!
Huff da, men bedre nå?
Jupp, vært hos min familie fra tors-søn![]()
Godt å høreDe klarte å stoppe det. Var innlagt i 3 dager.
Tar det bare helt rolig nå du da?
Hvor bor du?Skulle ønske været snart skjønte at det faktisk har blitt vår og bare innse at den kom for sent til vinteren :/
Har hatt det liggende en god stund, og en stund til blir det liggende. Skal prøve å ta det når jeg vet jeg har mere sammenhengen tid å holde på med. Siden jeg har to stykk nytter det ikke når den ene sover, før da er den andre som regel våken uansett![]()
Hvor bor du?
Er nok litt mer tungvint ned 2 ja
Sol og blå himmel her og Men kun 3 graderBor rett utafor Trondheim, i dag er det sol og blå himmel, dog med en ganske kald vind..
Ok flott!Heldigvis bedre nå, så i dag er det bhg igjen
Så koselig å besøke familien
Ellers lurte jeg på hva SE fikk i dåpsgave? Trenger noen tips![]()