Skravletråd April

heihei :)

klarte å sove i natt. så det er jo bra, men våknet med steinhard mage og tak... ikke akkurat det man vil :(
skal først til gyn på torsdag så på sykehuset rett etterpå. de vil ikke sjekke inni der før, for det kan trigge frem ting ved at de utløser hormoner. men ringer inn om takene er konstant eller øker i smerte. blir redd når de takene som er 3-4 av kommer, for jeg lager fødelyder når de kommer :eek:
føler meg ikke helt komfortabel med å tusle ute, selv om jeg ikke har fått noe streng beskjed om at jeg ikke kan. bare veldig moderat

håper dere har en fin dag :)

Halloen!:)
Hatt en fin helg:)?
Her har vi vært på farten:D
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn);)

Halloen!:)
Hatt en fin helg:)?
Her har vi vært på farten:D
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn);)
hei :)
uten om tur på føden på fredag så ja. det er ikke akkurat de bestene dagene nå etter vi mistet farmor i familien, men prøver å kose oss sammen da <3
synnøve? :)

hei :)
uten om tur på føden på fredag så ja. det er ikke akkurat de bestene dagene nå etter vi mistet farmor i familien, men prøver å kose oss sammen da <3
synnøve? :)

Åhh, hvorfor føden?

Huff, så leit...hvor gammel var hun? Kondolerer<3

Det er meg vettu!

Åhh, hvorfor føden?

Huff, så leit...hvor gammel var hun? Kondolerer<3

Det er meg vettu!
sliter med sammentrekinger. ble påvist 2,5 cm livmorhals og 2 uker før det hadde jeg 3,3/3,2 og 2 uker før det 4,2
jeg pustet meg gjennom smertene som i fødsel så dro inn den natta

hun ble ikke mer enn 56 år :( tusen takk for det <3

Gruer meg som bare det
skjønner det :/ gruer meg til tannlegen skal se på tannen jeg egentlig skulle rotfylt, men jeg orker ikke mer enn 20 min av gangen i stolen. mistet den midlertidig fyllingen så det er hull rett ned. hun borret og åpnet opp for å lette på trykket i tanna

sliter med sammentrekinger. ble påvist 2,5 cm livmorhals og 2 uker før det hadde jeg 3,3/3,2 og 2 uker før det 4,2
jeg pustet meg gjennom smertene som i fødsel så dro inn den natta

hun ble ikke mer enn 56 år :( tusen takk for det <3
hvor langt på vei?
jeg var jo innlagt med premature rier sist svangerskap.

huff og huff...så alt for ungt!:(

hvor langt på vei?
jeg var jo innlagt med premature rier sist svangerskap.

huff og huff...så alt for ungt!:(
31+3 idag :) skummelt :( ble det noe modning på deg?

ja :( begravelsen på onsdag og jeg kan ikke være der. har virkelig ikke lyst til å føde nå, for selv om ikke det gjør noe så kan det påvirke mer siden jeg allerde modnes og den risken tar ikke jeg. mannen sa dette lenge før ting skjedde og før jeg sa noe som helst <3

skjønner det :/ gruer meg til tannlegen skal se på tannen jeg egentlig skulle rotfylt, men jeg orker ikke mer enn 20 min av gangen i stolen. mistet den midlertidig fyllingen så det er hull rett ned. hun borret og åpnet opp for å lette på trykket i tanna
Jeg må ligge en time i dag.
Må ha på noen midlertidige fyllinger også i tillegg til visdomstanna som skal ut

Ikke så mange planer her heller gitt. Strikking, litt tv titting, kanskje en tur ut om det ikke er for kaldt. Har så å si blitt frisk igjen :p
Hva du skal med 2 sidig tape?
Greit å ikke ha for mye planer :) vært ganske kaldt til nå?
Har så masse bilder at jeg holdt på med en scrapbook men så kom eg ikke noe videre med den i går. Var helt sikker på at jeg hadde mer liggende. Så nå må jeg kjøpe mer :p fikk bildene i januar/ februar og enda ikke ferdig å gå gjennom dem :o

Sitter på ferga på vei inn til Trondheim. Skal på treff med andre som har termin i juli :) også skal jeg hente barnevogna på barnas hus :D
Enn du?

Så spennende! Bor du over på Fosen området du da eller? Er bare slapp av dag idag, kanskje en liten tur ut siden det er så fint vær og vi er så å si frisk :P

Back
Topp