Til tannlegenGod morgen Kengu
Hva skal du idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til tannlegenGod morgen Kengu
Hva skal du idag?
Kos deg på treffSitter på ferga på vei inn til Trondheim. Skal på treff med andre som har termin i juliogså skal jeg hente barnevogna på barnas hus
Enn du?
Dra til tannlegen å trekke tannHva er planene for dagen i dag da?![]()
lykke tilDra til tannlegen å trekke tann
heiHalloen!
Hatt en fin helg?
Her har vi vært på farten
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn)![]()
hei
uten om tur på føden på fredag så ja. det er ikke akkurat de bestene dagene nå etter vi mistet farmor i familien, men prøver å kose oss sammen da <3
synnøve?![]()
Gruer meg som bare detlykke tilhørtes ikke noe særlig ut
sliter med sammentrekinger. ble påvist 2,5 cm livmorhals og 2 uker før det hadde jeg 3,3/3,2 og 2 uker før det 4,2Åhh, hvorfor føden?
Huff, så leit...hvor gammel var hun? Kondolerer<3
Det er meg vettu!
skjønner det :/ gruer meg til tannlegen skal se på tannen jeg egentlig skulle rotfylt, men jeg orker ikke mer enn 20 min av gangen i stolen. mistet den midlertidig fyllingen så det er hull rett ned. hun borret og åpnet opp for å lette på trykket i tannaGruer meg som bare det
hvor langt på vei?sliter med sammentrekinger. ble påvist 2,5 cm livmorhals og 2 uker før det hadde jeg 3,3/3,2 og 2 uker før det 4,2
jeg pustet meg gjennom smertene som i fødsel så dro inn den natta
hun ble ikke mer enn 56 årtusen takk for det <3
31+3 idaghvor langt på vei?
jeg var jo innlagt med premature rier sist svangerskap.
huff og huff...så alt for ungt!![]()
Jeg må ligge en time i dag.skjønner det :/ gruer meg til tannlegen skal se på tannen jeg egentlig skulle rotfylt, men jeg orker ikke mer enn 20 min av gangen i stolen. mistet den midlertidig fyllingen så det er hull rett ned. hun borret og åpnet opp for å lette på trykket i tanna
tannlege er aldri noe kultJeg må ligge en time i dag.
Må ha på noen midlertidige fyllinger også i tillegg til visdomstanna som skal ut
Nope er ikke dettannlege er aldri noe kult
Greit å ikke ha for mye planerIkke så mange planer her heller gitt. Strikking, litt tv titting, kanskje en tur ut om det ikke er for kaldt. Har så å si blitt frisk igjen
Hva du skal med 2 sidig tape?
Sitter på ferga på vei inn til Trondheim. Skal på treff med andre som har termin i juliogså skal jeg hente barnevogna på barnas hus
Enn du?
Dra til tannlegen å trekke tann