Haha, ja jeg skjønner jo at han kan ha reagert på detHaha![]()
Mannen så rart på meg når jeg fortalte han at jeg skulle ha kjøttpølse tykke gardinstenger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja jeg skjønner jo at han kan ha reagert på detHaha![]()
Mannen så rart på meg når jeg fortalte han at jeg skulle ha kjøttpølse tykke gardinstenger![]()
Skal spørre om vi kan levere de på tirsdag bare for å få noen ekstra dager på oss om de ikke er fornøyd med noegodt å begynne å være ferdig daskal dere levere nøkkelen til helgen?
like så greit detSkal spørre om vi kan levere de på tirsdag bare for å få noen ekstra dager på oss om de ikke er fornøyd med noe
Men deilig å vite at vi snart er ferdige![]()
Ja! Og det beste er jo at to mannfolk tok mesteparten av vaskingenSå bra dere snart er ferdig
Det er kjedelig jobb detJa! Og det beste er jo at to mannfolk tok mesteparten av vaskingen
Hater virkelig å vaske ut da![]()
Ja! Så ikke ut når vi flyttet inn altså! Så burde bli godkjent syns jeg! Og de som vasket da er samme som skal godkjenne leilighetenlike så greit det![]()
Strikker genser til lille Uså artig å strikke!! jeg vil og, men har ikke ork til det nåmen når jeg blir bedre skal jeg prøve meg på noe vanskelig
hva strikker du nå da?
Det er det!Det er kjedelig jobb det
Ja han kunne jo ikke nekte for det i grunnenTrodde han skulle le litt mer, men han syns det var ei logisk forklaring. Hehe
Hva ble valget?Ai ai engakamp på tv og 71 grader nord..
Eller ta en titt inne på hus og hjem og lese trådenVanskelig å gjenfortelle
Du skulle ha vært der![]()
Var en tråd inne på hus og hjem. Tror det var Daim som startet tråden om gardinstengerLitt vanskelig å være her hele tiden med tre unger![]()
Haha, flott det er flere som ser likhetensitter og ser på våre gardinstenger nå, og ja, de er faktiskt på tykkelsen med en kjøttpølse![]()
Er ganske sliten ja. Men har seinvakt tirsdag. Det hjelper påUff, du må være utslitt?!![]()
Jeg har ikke sjangs iallefall med 3 små og full jobb.Skjønner ikke hvordan du i alle dager bestandig klarer å få med det alt
Så kjekt! Håper ikke det blir for vanskelig kabal.Håper også det. Heldigvis ikke så lenge vi trenger å stresse med kabalen siden jeg går ut i permisjon i slutten av juni
![]()
Fobi for edderkopper her og. Men har blitt bedre etter jeg fikk barn. Føler jeg bare må.. Kan ikke la dette smitte over på ungeneHar aldri vært noe redd for slanger heldigvismen edderkoppforbien er helt ekstrem
![]()
Klarer å holde en modig fasade foran ungeneFobi for edderkopper her og. Men har blitt bedre etter jeg fikk barn. Føler jeg bare må.. Kan ikke la dette smitte over på ungene
Var spennende å seLurer på hvem som vinner 71 grader n
Er som på fredag, men smertene stopper etter en time og kommer igjen etter 30 min. Holdt på sånn siden 18:00 tiden. Hadde 3-4 rier (merket smerten som ved aktiv fødsel) den dagen og en til mot taxien hjem. Ingen slike i går, men i dag har det kommet 3-4 stykker av de. Håper det ikke har skjedd noe mer. Er virkelig ikke klar for fødsel nå overhodet![]()
Klarer å holde en modig fasade foran ungenemen helt fnatt når jeg er alene
![]()
nei <3 men utrolig hva kroppen klarer ved å holdes i ro. første jeg gjør i morgen er å ringe sykehuset med en oppdatering fra idag og kanskje jeg får time for sjekk allerde i morgenFødsel enda skal man ikke ha!![]()
Du Erik samme situasjon som meg med andre ord...Jeg har ikke sjangs iallefall med 3 små og full jobb.