Skravletråd April

godt å begynne å være ferdig da :) skal dere levere nøkkelen til helgen?
Skal spørre om vi kan levere de på tirsdag bare for å få noen ekstra dager på oss om de ikke er fornøyd med noe ;)
Men deilig å vite at vi snart er ferdige :D

Trodde han skulle le litt mer, men han syns det var ei logisk forklaring. Hehe
Ja han kunne jo ikke nekte for det i grunnen :-P

Ai ai engakamp på tv og 71 grader nord..
Hva ble valget?

Vanskelig å gjenfortelle:P
Du skulle ha vært der:cool:
Eller ta en titt inne på hus og hjem og lese tråden :-P

Litt vanskelig å være her hele tiden med tre unger :P
Var en tråd inne på hus og hjem. Tror det var Daim som startet tråden om gardinstenger

sitter og ser på våre gardinstenger nå, og ja, de er faktiskt på tykkelsen med en kjøttpølse :P
Haha, flott det er flere som ser likheten :-P

Fobi for edderkopper her og. Men har blitt bedre etter jeg fikk barn. Føler jeg bare må.. Kan ikke la dette smitte over på ungene
Klarer å holde en modig fasade foran ungene :P men helt fnatt når jeg er alene ;)

Er som på fredag, men smertene stopper etter en time og kommer igjen etter 30 min. Holdt på sånn siden 18:00 tiden. Hadde 3-4 rier (merket smerten som ved aktiv fødsel) den dagen og en til mot taxien hjem. Ingen slike i går, men i dag har det kommet 3-4 stykker av de. Håper det ikke har skjedd noe mer. Er virkelig ikke klar for fødsel nå overhodet ❤️

Fødsel enda skal man ikke ha! ❤️

Fødsel enda skal man ikke ha! ❤️
nei <3 men utrolig hva kroppen klarer ved å holdes i ro. første jeg gjør i morgen er å ringe sykehuset med en oppdatering fra idag og kanskje jeg får time for sjekk allerde i morgen

God kveld alle sammen, er det noen store strikkeprosjekter på gang? Selv driver jeg å strikker en improvisert kjole eldsta forhåpentligvis kan bruke til dåpen til lille E :)

Back
Topp