Er nok lunefull ja. Harmonerer ogdå med "han er i det lunet i dag", et lune, nærmeste jeg kommer er humør, ikke helt likt da.Da er det sikkert lunefull, var usikker på om det ble skrevet med u eller y
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok lunefull ja. Harmonerer ogdå med "han er i det lunet i dag", et lune, nærmeste jeg kommer er humør, ikke helt likt da.Da er det sikkert lunefull, var usikker på om det ble skrevet med u eller y
Nei ingen er vel klar for detVar ikke helt klar for det nå
Hørtes ikke helt bra ut.Får sette på film nummer 3 og håper ikke smertene tar seg opp. I stad var det like vondt som natt fredag. Ga seg kom tilbake
Jeg skal til Finland.Pakke? Hva skal du?
Overflødig energi vet jeg alt om4 åringen er ute å hopper på trampolinen med søskenbarnet sitt nå :
![]()
Lykke tio med pakking
Kan hende noen har detNei ingen er vel klar for det
Du har glemt megTakk... Hva skal man lissom pakke?? Til nå har jeg lagt i en kjole, strømpebukser, 7 par sokker og en regnjakke... Og badedraktOg to par sko...
![]()
En eller annen film på viaplay tenkte jegHva ser du?
Sorry! Bare kom, har en hocky bag her vi sikkert får plass til deg iDu har glemt meg![]()
Skjønner nesten ikke et kløyva ord, men kult da!
Vi kan bytteSorry! Bare kom, har en hocky bag her vi sikkert får plass til deg i![]()
De har logg om forkortet livmorhals så ringer inn om takene ikke vil gi seg. De gir seg kommer gir seg og kommer med 3 min mellom sånn ca. Var samme natt til fredag bare da ga det seg ikke etter en timeHørtes ikke helt bra ut.
Ikke utsett evt kontakt med sykehus for lenge
Min våknaEndelig sovna ungen !
Bacon er snadder og kan brukes til mye!Da må vi spise mye bacon![]()
HahaHaha![]()
Mannen så rart på meg når jeg fortalte han at jeg skulle ha kjøttpølse tykke gardinstenger![]()
Vanskelig å gjenfortelleNå ble jeg mer forvirret![]()
Slitsomt :/ gruer meg til jeg har barn som vekker hverandreMin våkna
Trolig godt hjulpet av at søstra maser på meg (faren la henne egentlig før han gikk på trening)