jeg må brette klær :/Nei, kanskje begynne å rydde kjøkkenet![]()
Hehe er ikke bare bare det daHehe, er ikke synd i meg. Du har jo vært på jobb! Jeg er bare gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg må brette klær :/Nei, kanskje begynne å rydde kjøkkenet![]()
Hehe er ikke bare bare det daHehe, er ikke synd i meg. Du har jo vært på jobb! Jeg er bare gravid![]()
Det gjør min kjære heldigvidNei, kanskje begynne å rydde kjøkkenet![]()
Det gjør vanligvis min også, men han er opptatt med å legge LivDet gjør min kjære heldigvid
Isj da. Så kjedeligNå snør det gitt![]()
Ja er det når jeg jobber turnus og for det meste kvelderAha, litt av en logistikk for å få det til å gå rundt![]()
VeldigEr det ikke rart?!![]()
Har gjort det flere ganger her i dag ogsåNå snør det gitt![]()
Isj da. Så kjedelig
Var ikke helt klar for det nåHar gjort det flere ganger her i dag også
Det er helt normalt at april er lunefull...Var ikke helt klar for det nå
Med snø mener du ?Det er helt normalt at april er lunefull...
Er et uttrykk som sier at "april er lynefull", å være lynefull betyr å ha veldig variabelt humør.Med snø mener du ?
åja skjønnerEr et uttrykk som sier at "april er lynefull", å være lynefull betyr å ha veldig variabelt humør.
Uttrykket betyr at april kan ha veldig varierende vær.
Alt fra 20 grader og sol til -5 og snø
Samme som meg nesten !Er så sinnsykt sliten. Men nå er det bare 3 dager igjen på jobb før jeg har en dag fri.. Jobber 10 dager i strekk
Bare hyggelig
Gjorde det alltid selv...en brøkdel av prisen![]()
Utrykket har jeg aldri hørt, men at april er lunefull (lynefull er ikke et ord hverken jeg eller ordboka mi kjenner) er det ingen tvil om. Det et helt normalt. Bare kjedeligEr et uttrykk som sier at "april er lynefull", å være lynefull betyr å ha veldig variabelt humør.
Uttrykket betyr at april kan ha veldig varierende vær.
Alt fra 20 grader og sol til -5 og snø
Da er det sikkert lunefull, var usikker på om det ble skrevet med u eller yUtrykket har jeg aldri hørt, men at april er lunefull (lynefull er ikke et ord hverken jeg eller ordboka mi kjenner) er det ingen tvil om. Det et helt normalt. Bare kjedelig
Hva ser du?Får sette på film nummer 3 og håper ikke smertene tar seg opp. I stad var det like vondt som natt fredag. Ga seg kom tilbake