Skravletråd April

Tja med snuppa var vi der i 6 mnd ;) men helt annen situasjon enn nå da :)
Har ihvertfall beregnet at det går bra med to mnd for da tar mannen foreldrepermisjon fra snuppa som han har (25 dager og de regner arbeidsdager her) også noen uker ferie samtidig som jeg har foreldrepermisjon for lille ;)
Oj 6 mnd. Wow. Bor dere hos svigers?

Hehe, greit å være enige ja:P
Har dere så stort rom?
Jepp. Tok litt av stua når vi fikset opp i påska. Rommet er langt nok til at vi kan dele det opp i to rom når Lillemor blir større :)

Kjedelig, men viktig å høre på kroppen.
Mannen her er ikke vant til å sette sammen ikea møbler så også tryggest at jeg gjør det :p
Hehehehe. Mamma pleier å bli så frustrert at hvis ikke jeg er der når hun skal sette sammen så spikrer hun dem sammen :P haha!

f163069f78c7e177bc4d902263b5f1e9

Resultatet av dagens grilling.
Ikke værst uten kjøkken syns jeg ikke :p
Mmm....herlig mat:D

Oj 6 mnd. Wow. Bor dere hos svigers?
Da gjorde vi det men prøver ellers å leie leilighet for liker ikke byen der svigers bor (nesten en time utenfor Alexandria), gammeldags by hvor kvinner skal kun gå ut om de har ærend som jobb, shopping eller skal besøke noen.
Veldig få der snakker engelsk så blir nesten gal om vi skal være der i lengre perioder.
Mye lettere i Alexandria hvor alle mine venninner bor og hvor mannen vet at det er trygt å la oss gå ut alene osv, samt mye bedre mat ;)

Back
Topp