Jeg betalte 69 i frakt sist gang. Var for en body og en genser![]()
Her blir det 149 uansett om jeg har lagt de refillene x 2 og et ergobaby spedbarnsinnlegg i handlekurven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg betalte 69 i frakt sist gang. Var for en body og en genser![]()
Ha ha god plan
Eller så kan du bestille å så kan hente det på nærmeste butikk å ta det med neste helg
Det er kjempegodt. Og man kan jo grille det meste.Griller masse vi også
Er jo så deilig og lettvint!
Høres godt utBlir nok ikke i dag.
I kveld skal vi ha biff med whiskysaus, blomkål og brokkoli pure og gratinert søtpotet.
Skal male et strøk på en liten vegg som sto igjen på stua,så skal jeg gjøre minst muligDen har vært traveljobb og ting går i ett. Nå har vi endelig roet ned etterå va vaska og rydda mens pizzaen er i ovnen og jenta er lagt
hva skal du ikveld?
![]()
Det føler jeg også <3 Mistet etter N, men føler meg jo ganske sterk daJepp før Nføler vi er unike og vi er virkelig sterke
![]()
Det skjønner jeg, herlig med sånn lang ferieFørste var ikke planlagt![]()
Ja tiden flyr! Derfor skal vi være der opp til to mnd neste sommergleder meg til det
![]()
Mente jeg kunne ta det med om du får det levert til sabdvikaJaa skulle gjort det, men orker ikke en tur til Ålesund ens ærend kun for det![]()
Du er det <3Det føler jeg også <3 Mistet etter N, men føler meg jo ganske sterk da![]()
Så kjiptDet snør![]()
Godt å hvile litt nå daTilbake fra tur med samboBle noen timer + litt avslapping med en kopp kaffe
Nå er halebeinet og ryggen ferdig kjenner jeg
Så må nok legge meg ned litt
Dere hatt en fin ettermiddag?
Haha, grattis med detJaslapp heldigvis unna Ikea tur, hurra!
Hei på duHeisann damer!![]()
Håper dere har en super lørdag!![]()
Ser utrolig godt ut![]()
Resultatet av dagens grilling.
Ikke værst uten kjøkken syns jeg ikke![]()
Joda, takk det ser jeg på som en premieHaha, grattis med det![]()
Det var overraskende godt, mannen var imponert over at jeg hadde klart å grilleSer utrolig godt ut![]()
Høres lurt utEr det vi holder på med
Har du ikke hatt snø i dag? Deilig med grilling daGodt å hvile litt nå da
Vi har hatt en flott ettermiddag med grilling og blomsterplukking![]()