Oi, når sto du opp i dag ds?Haha, ja det var tidlig ;-)
I natt sovna jeg ikke før 2.45 :-o
Får igjen for å sovne inne hos storebror før kl 21 og bli vekket etter 40 min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, når sto du opp i dag ds?Haha, ja det var tidlig ;-)
I natt sovna jeg ikke før 2.45 :-o
Får igjen for å sovne inne hos storebror før kl 21 og bli vekket etter 40 min![]()
Salig blanding av kylling, grillskiver, biff og pølser. Hilsen hu som rydda i fryseren i gårHva da?
He he mye å velge iSalig blanding av kylling, grillskiver, biff og pølser. Hilsen hu som rydda i fryseren i går![]()
Litt forskjellig, rydda i fryseren i gårHørtes deilig utHva står på menyen?
Greit med kresne barnHe he mye å velge i
Er bra det daGreit med kresne barn
Jeg foretrekker kylling eller grillskiver, mannen vi ha biff og tuppa vil ha pølse (og mais) så da er vi alle fornøyde![]()
Blir nok ikke i dag.Det syns jeg du skal også skal du og bloggen sin gi meg masse inspirasjon![]()
Hei på deg.
Sov ekstremt lenge og var så på shopping alene med alle tre barna...
Er ganske sliten nå
Hvordan har din lørdag vært?
På finnSå bra
Hvor solgte du den?
Sparer meg for litt surmulingEr bra det dagreit når alle er fornøyde
Å det er hvertfall godt å slippeSparer meg for litt surmuling
Frister....Nå skal jeg grille.
Den har vært travelHei snuppa
Hvordan har helgen vært så langt?
Godt du får oppføring og alt er braJa det håper jeg og, skal på kontroll på sykehuset på tirsdag så får tettere oppfølging nåVar på oul forrige tirsdag og da sto alt bare bra til
Englemamma til en liten gutt da
![]()
Her også.. Masse snø!Det snør![]()
Nope gjør ikke dwtSi meg, koster det 149 kr i frakt uansett på barnas hus ? Skulle gjerne bestilt bleiebøtterefill, siden de er på tilbud til 199 for tre stk, men det kommer ikke på tale om frakta er så dyr![]()