Alle skulle ha nye sko så da ble alle med.Oj shopping med 3 barn. Hørtes heftig ut
Mannen var oppe med dem i morges etter en veldig kort natt så fikk sove litt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle skulle ha nye sko så da ble alle med.Oj shopping med 3 barn. Hørtes heftig ut
Dwt blir detDa blir det litt vanskelig ja![]()
Fant dere sko?Alle skulle ha nye sko så da ble alle med.
Mannen var oppe med dem i morges etter en veldig kort natt så fikk sove litt.
Nei absolutt ikkeEnda godt. Vil ikke ha snø nå
Hun slutter alltid omtrent da :/*smelt* smelt* skjønner at du ler, må ta bilde av sånnuke 19+2 her
![]()
Det gjorde viFant dere sko?
Åå, ja er det ikke typiskHun slutter alltid omtrent da :/
Oi snart halvveis da![]()
Det fikk jeg brått veldig, veldig lyst til...Nå skal jeg grille.
Haha, ja det var tidlig ;-)Oioi, det var da tidlig
Jeg måtte kaste inn håndkle klokka 22.30 her en kveld![]()
Hørtes deilig utNå skal jeg grille.
Ikke her, ;-)Mange som våknet opp til snø i dag?![]()
Oi håper virkelig at du slipper det nå!!Åå, ja er det ikke typisk![]()
Ja er det, men veldig nervøsVannet mitt gikk i uke 21 sist, så nå håper jeg det holder seg der!...
Ja det håper jeg og, skal på kontroll på sykehuset på tirsdag så får tettere oppfølging nåOi håper virkelig at du slipper det nå!!krysser alt for deg søta
Skal bygges en her på sikt, sånn 2020 eller noe sånn, pr nå må vi til TrondheimÆsj, det var langt unna
Her er det 2 timer unna...men har startet å bygge en ny rett borti gata her![]()
Hva da?Nå skal jeg grille.
Godt dere slapp det store daDet gjorde vi
Og heldigvis på det lille sentret, prøvde der først med det store sentret som alternativ to.
Mye færre folk på det lille sentret selv på en lørdag
Det syns jeg du skal også skal du og bloggen sin gi meg masse inspirasjonDet fikk jeg brått veldig, veldig lyst til...