Hehe, greit å være enige jaFår opp noen kommoder og sengskal sparkle og male også men vi må bli enige om farge
barnerommet er halve vårt rom så må nesten være enige
![]()
Har dere så stort rom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, greit å være enige jaFår opp noen kommoder og sengskal sparkle og male også men vi må bli enige om farge
barnerommet er halve vårt rom så må nesten være enige
![]()
Tja med snuppa var vi der i 6 mndOj 2 mnd er lenge
Nei og neste tur skal vi reise alle tre er planen, vet ikke helt hvordan det kommer til å gåHehe skal ikke være enkelt![]()
Her er også alle fylt opp og i sengTakk for detNu er jeg ferdig mens pappaen og eldsta fortsatt spiser. Så nu skal jeg fylle opp lille E så han blir mett til legging.
![]()
Hva har han gjort der?Flinke mannen som har holdt på i garasjen hele dagen
NamNå skal jeg grille.
Kjedelig, men viktig å høre på kroppen.Jeg elsker å sette sammen møblermen får ikke lov for øyeblikket
![]()
Da er det bare å smøre seg med tålmodighetSkal bygges en her på sikt, sånn 2020 eller noe sånn, pr nå må vi til Trondheim
Ja er detDet skjønner jeg, herlig med sånn lang ferie![]()
Gratulerer med salgYey å der var skibuksen solgt
Ja det kan jeg tenke meg, jeg sover med x antall puter allerede pga bekkenetJa, det godtekstra godt til bekkenet mitt
![]()
Ser mer ut som luksus uten kjøkken!![]()
Resultatet av dagens grilling.
Ikke værst uten kjøkken syns jeg ikke![]()
Bestill på eBaySi meg, koster det 149 kr i frakt uansett på barnas hus ? Skulle gjerne bestilt bleiebøtterefill, siden de er på tilbud til 199 for tre stk, men det kommer ikke på tale om frakta er så dyr![]()
Natta til deOg der sovnet både mini og gubben![]()
Hva skal dere ha?Er vel på tide å begynne på middagen her![]()
Biffsnadder og fløtegratinerte poteterHva skal dere ha?![]()
Takk for detLykke til i jakten![]()