Kos dere med pizzaDa står pizzadeigen til heving og vi kan snart begynne med fyllet, så blir det lørdagspizza i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere med pizzaDa står pizzadeigen til heving og vi kan snart begynne med fyllet, så blir det lørdagspizza i dag![]()
Ja det kan være vanskelig nå, men kam være noen som allerede tenker på neste sesongGår som regel greit å selge men merker det går litt trått å selge vinterklær nå.
Mannen bygger mens jeg ser påOh kos dere
Hvorfor er fb uaktuelt? De gruppene til merkeklær wr greie der.Hvor anbefaler du å selge klær?
Facebook er uaktuelt. Har både klær til dame og barn![]()
Da er det bare å begynne letingenBor i leilighet i Bergen. Men det er skikkelig dårlige planløsninger. Kunne tenkt meg bedre plass![]()
Ja håper i grunn detJa det kan være vanskelig nå, men kam være noen som allerede tenker på neste sesong![]()
Så artig daHan er ekstremt lik pappaen
Det var bra planlagtMannen bygger mens jeg ser påbekkenet fant ut det ikke ville mere sånn plutselig.
Da tror du rett. .Tviler litt på det
Hei snuppaHeisann damer!![]()
Håper dere har en super lørdag!![]()
Tenkte meg detDa tror du rett. .
Fordi jeg har ikke fbHvorfor er fb uaktuelt? De gruppene til merkeklær wr greie der.
Ellers finn
Har også lagt ut her på bv i dag
Æsj. Her har det slutta da. Delvis blå himmwlMhm tydeligvis
Ah da skjønner jegFordi jeg har ikke fb
Prøve å få lagt ut litt på finn. Må få ut litt fra både skap og kjeller![]()
Slutta ger også nåÆsj. Her har det slutta da. Delvis blå himmwl
*smelt* smelt* skjønner at du ler, må ta bilde av sånnSpiser smarties med vinterskoene på nåmå le. Kun kjole og sko. Uke 31+1
du da?
![]()
Kos dere med pizza![]()
Har egentlig bare tenkt å male litt i dag (ca 1,5 meter ) også litt husarbeid. Tenker å sende mannen bort i kveldTenkte meg det![]()
Da blir det litt vanskelig jaAh da skjønner jeg
Enda godt. Vil ikke ha snø nåSlutta ger også nå