Hvor og hvordan bor dere?Kjekt å hakunne tenkt meg å flyttet herfra xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor og hvordan bor dere?Kjekt å hakunne tenkt meg å flyttet herfra xD
Prøver dere?Selvfølgelig.. Så brahåper jeg blir gravid snart
![]()
Gjør jo ikke detJeg har liksom tenkt på det men samboer syns det tar for lang tid xD
Haha ja var det daMen det er en fare for at når han først går så blir det slitsomt å løpe ettervil ikke alltid samme som oss
![]()
Oi skummelt ...Godt å kjenne på helgeroen etter en hektisk uke. Mini ble innlagt på sykehus med rs-virus på mandag, og fikk reise hjem på onsdag. Brukte torsdag og fredag på å få orden hjemme igjen.
Hurra for stabile barn!Haha kjenner meg så godt igjenheldigvis har mine vært stabil i dag
så da har jeg fått holde på på barnerommet
![]()
Hørtes ut som en hektisk lørdagHjemme igjen etter basseng, cafe omvisning på hurtigruta polarlys og butikktur. Så slapper vi av litt før vi skal jobbe litt mer med huset.. mannen snakket om å kjøre inn på ikea da..
Godt de passer påPrøver
Fikk beskjed om å gå å legge meg litt faktisk![]()
Bor i leilighet i Bergen. Men det er skikkelig dårlige planløsninger. Kunne tenkt meg bedre plassHvor og hvordan bor dere?![]()
Han er ekstremt lik pappaenHar ikke sett pappa'n
Synes han hadde dine øyne![]()
Har sluttet på prevansjonn men ammingen hindrer syklusen å komme..Prøver dere?![]()
Fra jotexBestilt hvor?![]()
Tar tid å få varme påGjør jo ikke det
Spørs hva dere griller da, men det meste går jo kjapt![]()
Hehe ja det går fortHaha ja var det da. Har en venninne med en datter som er 6 måneder eldre enn min gutt som springer av gårde
![]()
Den kan bli kluss :/ min var det + kluss etter 2 SA og 2 MA før lillebror flyttet innHar sluttet på prevansjonn men ammingen hindrer syklusen å komme..
Haha herligHehe ja det går fortføler min allerede løper og han har gått i 3 uker. Snur meg og så er han langt unna
![]()