Skravletråd April

Heisann damer!:)

Håper dere har en super lørdag!:)

Godt å høre :) Bra mannen kan ta seg av middagen ;)
Ja :) han gjorde det og jeg ligger bare i sengen. Bare å gå på do lager takene mer, så håper det holder seg i ro. Har dusjet før men vet ikke om jeg skal forsøke å få det vekk nå eller dra inn. Hun legen skrev nummerne på helsekortet så det sier vel sitt

Hurra for stabile barn!:P
Hva gjør du på barnerommet?
Får opp noen kommoder og seng :) skal sparkle og male også men vi må bli enige om farge :P barnerommet er halve vårt rom så må nesten være enige :P

Ja :) han gjorde det og jeg ligger bare i sengen. Bare å gå på do lager takene mer, så håper det holder seg i ro. Har dusjet før men vet ikke om jeg skal forsøke å få det vekk nå eller dra inn. Hun legen skrev nummerne på helsekortet så det sier vel sitt
Sengen er best! Hvor er N nå da? Ja kanskje ta det som et tegn på at det bare er å ringe om det skulle være noe som helst :) Men hvis det gir seg av en dusj så kanskje prøve det først?

Sengen er best! Hvor er N nå da? Ja kanskje ta det som et tegn på at det bare er å ringe om det skulle være noe som helst :) Men hvis det gir seg av en dusj så kanskje prøve det først?
Ja :) sitter sittende med meg med teppe over hode haha! Om det skjer noe drar vi hun med og tar det der i fra. Det hjalp ikke i går, men vi satser på og krysser for at det ikke blir som i går ❤️

Ja :) sitter sittende med meg med teppe over hode haha! Om det skjer noe drar vi hun med og tar det der i fra. Det hjalp ikke i går, men vi satser på og krysser for at det ikke blir som i går ❤️
Så søtt :) Det krysser vi alle fingrene og tærene for :) Hvilken uke er du i nå?

Heisann damer!:)

Håper dere har en super lørdag!:)
Hei på deg.
Sov ekstremt lenge og var så på shopping alene med alle tre barna...
Er ganske sliten nå

Hvordan har din lørdag vært?

Går som regel greit å selge men merker det går litt trått å selge vinterklær nå.
Hvor anbefaler du å selge klær?
Facebook er uaktuelt. Har både klær til dame og barn:)

Back
Topp