Tviler litt på detTror du jeg hørte etter da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler litt på detTror du jeg hørte etter da?![]()
Ja.. har vært der litt for ofte mtp dette husprosjektet,kjøkken og garderobeskap er derfra og nå skal jeg ha baderomsinnredning derifra ogsåDelte en pose popcorn med ungene![]()
Godt du slapp Ikea.. Slitsom butikk..
Der også?Det snør![]()
Mhm tydeligvisDer også?![]()
JaGodt å høreBra mannen kan ta seg av middagen
![]()
Da blir det litt stortGutt
Fea 7 år og opp til 10
Får opp noen kommoder og sengHurra for stabile barn!
Hva gjør du på barnerommet?
Sengen er best! Hvor er N nå da? Ja kanskje ta det som et tegn på at det bare er å ringe om det skulle være noe som helstJahan gjorde det og jeg ligger bare i sengen. Bare å gå på do lager takene mer, så håper det holder seg i ro. Har dusjet før men vet ikke om jeg skal forsøke å få det vekk nå eller dra inn. Hun legen skrev nummerne på helsekortet så det sier vel sitt
JaSengen er best! Hvor er N nå da? Ja kanskje ta det som et tegn på at det bare er å ringe om det skulle være noe som helstMen hvis det gir seg av en dusj så kanskje prøve det først?
Det var dumtDa blir det litt stortTrenger litt gutteklær til september og da er det jo litt høst/vintersesong
![]()
Så søttJasitter sittende med meg med teppe over hode haha! Om det skjer noe drar vi hun med og tar det der i fra. Det hjalp ikke i går, men vi satser på og krysser for at det ikke blir som i går
![]()
JaDet var dumt![]()
Oh kos dere
Går som regel greit å selge men merker det går litt trått å selge vinterklær nå.JaMen lykke til med salget
Hvordan gikk det med forrige?
Hei på deg.Heisann damer!
Håper dere har en super lørdag!![]()
Spiser smarties med vinterskoene på nåSå søttDet krysser vi alle fingrene og tærene for
Hvilken uke er du i nå?
Hvor anbefaler du å selge klær?Går som regel greit å selge men merker det går litt trått å selge vinterklær nå.
Oj shopping med 3 barn. Hørtes heftig utHei på deg.
Sov ekstremt lenge og var så på shopping alene med alle tre barna...
Er ganske sliten nå
Hvordan har din lørdag vært?