Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var kjedelig på det verste ja.. Hun pustet veldig tungt og var veldig medtatt.. Skummelt hvor raskt det utvikler seg. Fikk heldigvis god hjelp, og er i kjempefin form nåUff daså ekkelt!
Håper lille er på bedringens vei![]()
Takk for detOi skummelt ...god bedring til mini
![]()
Vi også. Er det vær til det, griller vi. Spiser gjerne inne, men grillet mat.Det som er så deilig?!
Vi griller masse!
Det er derfor vi har gass. Den er fort varm. Så det går fint å grille ettet jobb og likevel rekke lekser og kveldsmat før ungene skal i sengTar tid å få varme på![]()
Som sagt, ikke så veldig vanskelig: )Denne beskrivelsen skjønte jeg faktisktakk!
Men heldigvis ikke så farlig.Takk for det
Rsvirus er veldig skremmende!
Ja det er det :OTakk for det
Rsvirus er veldig skremmende!
Godt å høreFikk sovet litt så kynnerne/takene roet seg. Kjenner det kommer litt nå, men håper og ber om at det ikke tar seg opp som i går. Mannen dro i butikken for å kjøpe middag nå nettopp![]()
Mmmm, så godt utGubben ville ha hjemmelaget fiskesuppe så da får vi prøve oss på det![]()
Hvilken str er det? Gutt/jente?Mere klær lagt ut til salg men tror det er feil sesong for de
Var utrolig godt ogsåMmmm, så godt ut![]()
JaHøres ut som en koselig dag![]()
Det er godt , har du funnet godisen også?Hørtes ut som en hektisk lørdag
Her har jeg inntatt sofaen i koset øyet![]()
Tror du jeg hørte etter da?Godt de passer på
Delte en pose popcorn med ungeneDet er godt , har du funnet godisen også?
Jeg slapp unna Ikea, så da ble det litt roligere enn først antatt![]()