Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Fikk du tatt noe avtrykk som minne?Ja heldigvis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du tatt noe avtrykk som minne?Ja heldigvis![]()
Var mannen som ville ha så stor veranda da vi bygde husWow hele leiligheten min det xD
Nei :/ jeg ville ikke en del ting pga sjokket og sorgen. Angrer på det idag, men lite å gjøreFikk du tatt noe avtrykk som minne?
Det som er så deilig?!Ja er sommervi fikk en kulegrill men den ble kastet når. I flyttet hit. Fikk aldri brukt den før det
vi var ikke så flinke til ø grille ute
![]()
Hadde vært topp om de gadd detLa dem bygge litt Lego så kan vi skravle litt![]()
Har ikke sett pappa'nHehe, egentlig mest lik pappaen![]()
Kjekt å haVar mannen som ville ha så stor veranda da vi bygde hus![]()
Jeg har liksom tenkt på det men samboer syns det tar for lang tid xDDet som er så deilig?!
Vi griller masse!
Forståelig er ikke akkurat noe lett situasjon..Nei :/ jeg ville ikke en del ting pga sjokket og sorgen. Angrer på det idag, men lite å gjøre![]()
Man tenker ikke klart :/Forståelig er ikke akkurat noe lett situasjon..
Håper på detSamme hermen snart kan han gå ved siden av deg
![]()
Selvfølgelig.. Så braMan tenker ikke klart :/
Så etter en sånn episode er man livredd ved en endring i svangerskapet. Mindre spark og bevegelse. Helt normalt sier legeneså føler meg hørt og tatt vare på
![]()
Bestilt hvor?Teppe bestilt til gangen![]()
Uff daGodt å kjenne på helgeroen etter en hektisk uke. Mini ble innlagt på sykehus med rs-virus på mandag, og fikk reise hjem på onsdag. Brukte torsdag og fredag på å få orden hjemme igjen.
Men det er en fare for at når han først går så blir det slitsomt å løpe etterHåper på det![]()
Høres ut som en koselig dagHjemme igjen etter basseng, cafe omvisning på hurtigruta polarlys og butikktur. Så slapper vi av litt før vi skal jobbe litt mer med huset.. mannen snakket om å kjøre inn på ikea da..
Hehe. Sendte min avgårde på strengt budsjettGodt det da![]()
Mannen her er nesten farlig på ikea han! Tar med seg x antall ekstra greier![]()
Æsj, det var langt unnaHadde digget en slik tur. (om vi ikke bodde fem timer unna da. Når de har bygget den nye!)
Haha kjenner meg så godt igjenHer går det i hundre med sure, glade, irriterte, triste, lattermilde, kranglete barn![]()
Veldig populærtDet er jo kjekt![]()